
Renault Grupa je u 2016. isporučila 3,18 miliona vozila širom sveta, što je novi prodajni rekord s respektabilnim rastom od čak 13,3 posto.
S povećanjem od 374.000 registracija, Renault Grupa je isporučila čak 3.182.625 vozila na svetskom tržištu u protekloj godini. Grupa je sa 1,8 miliona isporuka u 2016. i rastom od 11,8 posto takođe poboljšala prodajni rezultat na evropskom tržištu, gde je zabeležila tržišni udeo od 10,6 posto.
Na tržištima Afrike, Bliskog Istoka i Indije, Renault Grupa je zabeležila rast registracija od 36,4 posto, čime je povećala tržišni udeo za 6,2 posto.
Renault je postao druga najprodavanija marka u Evropi sa 1,39 miliona registrovanih vozila, uz zabeleženi rast od 12,1 posto u odnosu na godinu pre.
Nakon 11 godina uspona na evropskom tržištu, Dacia je ponovo rekordno okončala godinu s više od 415.000 isporuka.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault
@Renault Terminator,
evo ja cu biti prvi da ti cestitam. :)
p.s. clio je i dalje rugoba ... ali se prodaje i to je bitno. :)))
Svaka cast Renou al Megana nema ni u top 20!
A nekad je bio u top 10, posebno 2.generacija.
Da im nije Klija i Kaptura...
mile
Clio je trenutno najlepši u klasi.
A dobar je auto.
Nije ni čudo da je najprodavaniji u klasi.
Mile
Ja brojkama koliko i cega je prodano nikada nisam pridavao paznju,e ovaj prodao ovoliko onaj onoliko,za mene to nista ne govori o autu ili brendu.Eto,danas je Renault tu medju najprodavanijima,sutra ga nece biti,bice neko drugi I sta onda,onda nece valjat,bice manje dobar zato sto se ne prodaje,totalno bezveze.Ovo je konkretno dobro samo za Renault,malo ce vise da zarade,moce malo da se hvale i to je to.Za mene to nije nista konkretno.
Orlo
I koji je sad odnos prodatih Qashqai:Kadjar?
Ili da sacekamo jos jednu, tj.trecu godinu? :)))
Orlo
Nije moj problem nego tvoj, jer ti stalno nesto osporavas i pobijas a kad dodje vreme za naplatu onda se pravis lud...:)
P.S. vise puta si pricao da ce Kadjar dostici prodaju Kaskaija a ja sam ti uporno govorio da je to nemoguce,pa ti vidi.
Ako se secas ja sam tada rekao da ako postigne polovinu prodaje - moze biti srecan...
carobnjak, vrisnuo :)
Megan startovao od polovine 2016 god, a on ga računa i razmatra.
A opet prodato za 8 meseci 150 000. A ozbiljnije predstavljanje krenulo tek od maja - juna. I opet ima više nego duplo od 500L, ili više od cele 500L klase Mini Pardaiz Vozila
Iduće godine Megan će bit na bar 200 000
Megan novi je uboden.
Ove godine nije u punoj godini prodavan, karavan kasnije stigao i sedan.
Trebao bi ići u 250-300k.
Barem po tome kako je uboden.
Ali videćemo.
Oktopod
A sve vreme do pojave novog se prodavao i Megane 3! Sta je s njim???
2004. je prodato preko 465 hiljada Megana, ovo sad je tuzno a tih 200 hiljada koje ti projektujes u svojoj glavi je smesno! :)))
Evo ko sme da se kladi sa mnom da Megane u 2017. u Evropi nece dostici cifru od 200 hiljada?
P.S. ponuda ne vazi za Orla, ne bih da ponovo izgubi! :)
carobnjak
Tvoje procene i do sada veze nisu imale. Kao ona izjava, da je u 2016 proizvedeno 105 000, 500L kombijića.
Tako ćeš pogoditi i sa meganom.
Kladio bi se ja sa tobom, kad bi ispunio opkladu, da se ovde više ne pojavljuješ ako izgubiš!
Uzgred, stari megan je prestao da se proizvodi davno. Starih megana nije prodato ni 10 000 u 2016 god.
A proizvodnaj novog je imala pad, u momentu kad je izašao talisman
Oktopod
Ne lupetaj, ja nisam izjavio to za 105 hiljada nego da je prodaja na nivou proslogodisnje!
Taj link sa 105 hljada je postavio Nebojsa ali ti ocigledno nisi u stanju da pratis ko sta pise!
Bez obzira na opkladu moraces da me trpis do kraja zivota jer ti si mi glavno gorivo na blogu! :)
Uzivaj!
P.S. Pogodio sam i za Tipo, i za 500L, i za Kadjar! :)))
carobnjak
nedosledan, netačan, nepošten si kao i uvek.
Tebi je Reno gorivo. Daje ti Rendžula gas, samo tako. :)))
Oktopod
sta je neposteno?
Jel si ti uopste video taj link?
U svakom slucaju nemam 20 nikova kao ti...:)))
@carobnjak
Gde sam to napisao, da ce prodaja Kadjara dostici, pa i prestici, Qashqai-ja? Daj link da procitamo to...
Cinjenica je da je ova polemika krenula kada si krenuo da mracis da ce Kadjar biti promasaj kao Koleos, da bi udario kontru Mangetu ili kome god vec, i onda si uzeo prvi put presek samo sto je krenula proizvodnja i uporedjivao... spomenuo sam da nije u redu, i da nema sanse da se Kadjar nece dobro prodavati... inace Kadjar je po zadnjem preseku bio peti u klasi, sto je za nesto sto se prvi put tehnicki pojavljuje na trzistu i te kako dobar rezultat a nikako promasaj... ali si se ti uhvatio kao pijan plota samo da bi nesto pisao...
Orlo
Da, tako nekako je bilo. Rekao sam da nema sanse protiv Kaskaija, i jel sam pogodio?
A ti si odmah kontrirao i branio ga, samo ne znam zbog cega? :)
P.S. kako to mislis Kadjar se prvi put pojavljuje kad je nasledio Koleosa-promasaja?
A ja se baš dvoumim između megana i 500L,
ajd da sačekam ishod klađenja :)
Megan belezi najveci rast u c segmentu, zato sto je prethodnik bio star 9 godina.Bice medju 5 za sledecu godinu, jer reno vise kapaciteta za proizvodnju nema.Kadjar: Kaskai odnos otprilike 1:1,5 isto tako, ne moze vise da ih proizvede u ovom trenutku vise od ovog.Nije bilo moguce prebacivanje radne snage jer je planirani rast bio 6 posto.Dakle prevedeno u brojke, Reno raste brze od konkurencije, Megan raste brze od konkurencije, Kadjar raste brze od konkurencije, a Klio i Captur rastu iako su u petoj godini proizvodnje.Koleosa nije nasledio Kadjar, vec Koleos.Koleos i prve i druge generacije je pandan X trailu, a takodje uvek se proizvodio samo u Koreji. Kadjar je pandan i blizanac Kaskaija i pravi se u Evropi.
Tako je. Reno trenutno nema kapaciteta za veću proizvodnju, posebno za Megan, Talisman, Kađar.
Bilo bi lepo kad bi recimo, mesto Fijata preuzeli "Zastavu"
Bilo bi lijepo vidjeti Renaultovu fabriku u Srbiji.Ako Vucic dovede Renault u Srbiju da pravi automobile,odmah glasam za Vucica hahah...
Renault je trenutno u zamahu (ustvari oni su u zamahu odavno, samo sada im ide na ruku i to što pored Volkswagena i FIAT je sledeći po pitanju skandala).
http://www.nezavisne.com/ekonomija/trziste/Nakon-Volkswagena-na-pomolu-skandal-i-sa-Fiat-Chryslerom/407652
Opet ne treba zaboraviti i to da je Renault od Dacie napravio brend koji danas godišnje proda nekoliko puta više automobla nego "naš" FIAT (u Kragujevcu). I dok se mi igramo igre šrafljenja automobila, Dačia, iako deo Renaulta, ima i svoju fabriku motora koja se nalazi u blizini fabrike. Osim kroz Daciu, Renault je odnedavno prisutan i kroz Ladu koja je preporođena u zadnje vreme, a ne treba zaboraviti ni Revoz u kome se izrađuju Renault Twingo, Smart ForFour, a uskoro i Clio.
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2016/10/09/renault-clio-se-vraca-u-sloveniju-i-novo-mesto
A tu su i glasine da Renault hoće i (brend) Moskvič. Eto tu i naše šanse za ponovno pokretanje Zastave. Dva "mrtva" brenda (Daciu i Ladu) Renault je vratio u život i više od toga. Samo se nadam se da će i Moskvič i Zastava biti deo Renaulta kad već FIAT nije hteo.
Fiajt je zato i rasparčao Zastavu, da ne padne konkurenciji u ruke, a uzgred je fino omastio brkove o srpski budžet. A od svega, najsmešnija je kočija koju su uvalili da se pravi u Srbiji. Bolje da su pravili traktore.
Ovaj Oktopod nema poima o Zastavi i Fiatu a uporno pise o tome.
Fiat ne samo da nije rasparčao Zastavu Automobile, vec je kupio i ono sto mu ne treba. Znaci ceo kompleks, i sve pogone od preseraja do montaze i lakirnice, sa pratecim objektima, placem i parkingom. A konkurencije nije ni bilo, jer niko drugi nije bio zainteresovan. U suprotnom bi bio tender pa ko da više. Što se tiče srpskog buidzeta i subvencija, Fiatu bi se vise isplatilo da ih ukinu a da ima vecu prodaju u Srbiji, kao sto bi imao da je otisao u Poljsku il Rumuniju. Jer sve te subvencije ne vrede ni nekoliko hiljada automobila koje bi svakako vise prodao da je 500L pravio u Turskoj il Poljskoj.. Fiatu se uopste i ne isplati da neki svetski model pravi u Srbiji, jer je u startu u gubitku, sto zbog slabe prodaje na sr. trzistu, sto zbog lose infrakstrukture. 500L je za nas premija, hvala im i na tome.
Prosta logika, da se u Srbiji isplati praviti automobile i drugi bi dosli. Evo ističe ugovor sa Fiatom, ko im brani?Dobili bi isto ako ne i više.
U Srbiji je postala logika da dovode propale i sumnjive firme. Evo sprema se velika afera, Fijat - Krazler, odakle će verovatno proisteći da će se Fiat loše provesti.
Kako da dođe Reno u Srbiju kad ovo sa Fiatom nisu posla? Reno je hteo Zastavu još 1990, ali je i onda Fijat pokvario posao.
A to bi Fijat u Rumuniju :)))) Pa šta će tamo, pored Renoa? Da ostane bez gaća? :))
A Poljska??? Pa tamo su maksimalno prisutni, i slično Srbiji guše konkurenciju spornim dilovima.
Zastava se mogla dobro prodati, ali 90ih dok je još postojala drzava YU, jer se vecina automobila prodavala u Sloveniji i Hrvatskoj. Tako je i danas, kod njih se proda vise novih automobila nego u Srbiji. Mi smo interesantni firmama koji zaposljavaju dosta radnika a traze jeftinu radnu snagu, pa da ustede na platama. Ali za firme kao sto je Fiat gde 2500 radnika izvozi milijardu, i čija se proizvodnja sve vise bazira na robotima svakako Srbija nije najbolje mesto. Šta ćemo kad 1000 radnika bude dovoljno? Dali će se im isplatiti da zbog ustede na platama transportuju delove u Srbiju, pa otuda ih opet u vidu automobila vracaju nazad u Italiju? Zar nije jednostavnije da uposle neku liniju u Italiji? Zato treba sesti i napraviti računicu da odgovara i nama i Foatu.