home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako pišu britanski mediji, BMW je odlučio da će Seriju 1 Sedan zadržati samo na kineskom tržištu, bar što se tiče ove generacije.

Bavarci su naime istražili mogućnost da ovu limuzinu ponude i na drugim tržištima, ali je njihovo istraživanje pokazalo da bi takav potez bio kontraproduktivan, bar za sada. Glavi razlog leži u činjenici da bi Serija 1 Sedan imala potencijal da privuče neke od tradicionalnih kupaca veće Serije 3 Sedan. Budući da je Serija 3 značajno profitabilnija u odnosu na jeftiniju Seriju 1 Sedan, to bi onda predstavljalo problem za BMW.

Iz BMW-a su samo izjavili da trenutno ne postoje planovi za prodaju Serije 1 Sedan van Kine, kao i da ne žele da se nađu u sličnoj situaciji kao Audi, gde manji model (A3 Sedan) osvaja prodaju većeg (A4 Sedan).

Ostaje doduše mogućnost da će BMW ipak ponuditi Sedan verziju Serije 1, ali tek u sledećoj generaciji. U tom slučaju, to će biti direktan rival budućoj Mercedesovoj A klasi Sedan.

Treba podsetiti da se aktuelna Serija 1 Sedan (interne oznake F52) proizvodi u fabrici BMW Brilliance Automotive Ltd., kao i da je napravljena na UKL platformi sa prednjim pogonom.

U paleti za kinesko tržište su verzije 118i Sedan koju pokreće 1.5L trocilindrični motor sa 136KS i 220 Nm, kao i varijante 120i Sedan i 125i Sedan koje pod haubom imaju 2.0L četvorocilindrični motor (sa 192KS/280 Nm kod verzije 120i i sa 231KS/350 Nm kod verzije 125i).

Najekonomičnija verzija u ponudi je 118i Sedan koja ima potrošnju goriva od 5,5 l/100 km i emisiju CO2 od 132 grama po km.

Najsnažnija verzija 125i Sedan od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,8 sekundi i može do maksimalnih 250 km/h.

U zavisnosti od verzije automobil ima 6-stepeni ili 8-stepeni automatik, kao i točkove od 16, 17 ili 18 inča.

Što se dimenzija tiče, Serija 1 Sedan je dugačka 4456 mm, široka 1803 mm, visoka 1446 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2670 mm.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 961



Komentari

Steta, treba ovakav model i za Evropu.

Autor Damko 01 Jun 2017, 18:27