
Žestoke polemike vode se oko budućnosti električnih automobila. S jedne strane imamo proizvođače poput Volvoa i Jaguar Land Rovera koji najavljuju elektrifikaciju game, a s druge nemačke proizvođače koji tvrde da su električni automobili neprofitabilni i samim tim neisplativi.
Na kraju, tu je i Fiat Chrysler čiji prvi čovek, Sergio Marchionne, tvrdoglavo odbija električnu budućnost.
Svima je u fokusu Tesla, koja upkos silnoj potražnji i rastu, i dalje beleži gubitke iz kvartala u kvartal.
Ipak, Tesla nije najveći proizvođač električnih automobila na svetu. Ta titula pripada alijansi Renault Nissan koja je do sada isporučila pola miliona električnih vozila. U sledećih pet godina Francuzima će 20 posto flote biti isključivo električni automobili, dok će polovina biti elektrifikovana.
Sve ovo si u Renaultu mogu priuštiti jer su za njih električni automobili profitabilni, rekao je Business Insideru član Renaultove uprave Gilles Normand.
Normand očekuje da će, s obzirom na pozitivni prijem električnih automobila u javnosti, i oni uskoro dostići konvencionalnu neto profitnu maržu benzinaca i dizelaša od 7 posto.
Nažalost australijsko izdanje poslovnog portala nije objavilo i detaljne brojke koje bi potkrepile tvrdnje Renaultovog člana uprave, ali radujemo se godišnjem izveštaju Renaulta u kojem bi sve ove stavke trebalo da budu definisane.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs
Treba znati napraviti elektricni auto, Renault ga ocigledno zna napraviti cim zaradjuje na njima, ne buni se protiv elektricnih automobila, ne smeta im dok drugi izvikani brendovi a pogotovo oni sa prefiksom PREMIUM to ocigledno ne znaju napraviti cim im je neprofitabilno itd... u prevodu ne mogu zaj...t kupce kao sto ih varaju vec vise od 20 godina sa automobilima sa motorom na unutrasnje sagorevanje. Al dok ima ovaca bice i vune...
"sa prefiksom PREMIUM to ocigledno ne znaju"
BMW zna i te kako. jos reno treba da uci:
https://www.germancarforum.com/threads/all-kind-of-sales-2015-audi-bmw-mercedes.53417/page-24
pogledaj one dve slicice.
Hahaha. Zato sto su im ulaganja nikakva. Koliko vozila je prodao Reno? TAKO JE, NI JEDNO. Odvojena kompanija "lizuje" baterije, pa je Reno uvek na dobitku, makar na papiru. Da li automobil moze bez da se koristi bez baterije? Ne...
tesla je nova firma koja zahteva velike investicije u nove fabrike i generalno tehnologiju. nijedna nova firma ne pravi odmah profit.
ali tesla ima druge unosne biznise, pre svega ugovor sa drzavom za solarne krovove, tako da generalno posluju sa profitom