
Kina želi da postane vodeći razvojni centar za električne automobile i autonomnu tehnologiju, a neke od metoda koju najmnogoljudnija zemlja sveta koristi su podsticaji i zabrane.
Veliki kineski gradovi se guše u oblacima izduvnih gasova, a kineske vlasti već su krenule u zahvate ograničavanja upotrebe uglja i proizvodnje čelika u industriji, kao i gašenja proizvodnje automobila pokretanih motorima s unutrašnjim sagorevanjem.
Da Kinezi misle ozbiljno svedoči podatak da je njihov Centar za automobilsku tehnologiju upravo uveo zabranu proizvodnje čak 533 modela automobila od 1. januara sledeće godine.
Lista uključuje i neka poznata partnerstva poput FAW VW Audija FV7145LCDBG, Beijing Benza BJ7302ETAL2 i GM Chevroleta SGM7161DAA2, prenosi Bloomberg.
Obustavljanje proizvodnje 533 modela se možda čini kao impozantna brojka, ali to je navodno tek delić automobilske proizvodnje u Kini.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs