
Hyundai Srbija već deset godina u kontinuitetu sprovodi društveno odgovorne aktivnosti posvećene povećanju bezbednosti dece u saobraćaju. Ove godine, kampanja pod nazivom Superheroji na putu, biće posvećena propagiranju pravilne upotrebe dečijih sedišta za vozila, u periodu od oktobra do kraja decembra. Prva u nizu aktivnosti, održana je 10.10.2018 u Školi roditeljstva Nada Lazić.
Kampanja kompanije Hyundai Srbija, ''Superheroji na putu'', posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju, ove godine se održava u periodu od oktobra do decembra. Hyundai Srbija u saradnji sa Udruženjem roditelj organizuje niz edukativnih predavanja namenjenih roditeljima, u vezi pravilne upotrebe dečijih sedišta. Cilj kampanje je da roditeljima ukaže na zakonske propise i neophodnost bezbednog transporta dece i obezbedi obuku za pravilnu upotrebu auto sedišta. Edukacije će biti organizovane u Školi roditeljstva Nada Lazić, Opštinama Zemun i Vračar, u okviru programa Mlečni put kompanije Bio Save i u Narodnom pozorištu u Beogradu. Hyundai Srbija će donirati dečija sedišta roditeljima kojima je pomoć potrebna.
Kampanja kompanije Hyundai Srbije, ''Superheroji na putu'', posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju, ima dugu tradiciju. Pokrenuta 2008. godine, kontinuirano se bavi rešavanjem različitih problema u saobraćaju sa kojima se suočavaju najmlađi. Hyundai Srbija je prepoznala potrebu da u Srbiji aktivno podrži kampanju koju Hyundai Motor Company organizuje širom sveta. Hyundai je za decu mlađeg školskog uzrasta organizovao niz edukativnih radionica, takmičenja u poznavanju saobraćajnih propisa i kreativnih radionica. U toku deset godina trajanja kampanje posvećene povećanju bezbednosti u saobraćaju, učestvovalo je preko 10.000 dece širom Srbije, uzrasta od prvog do četvrtog razreda osnovnih škola i predškolskih ustanova. Kampanju su u raznim periodima podržale brojne institucije i javne ličnosti, Narodna kancelarija predsednika Republike Srbije, Ministarstvo unutrašnjih poslova, Saobraćajna škola u Zemunu, profesori Saobraćajnog fakulteta, glumci i pevači kao i osnovne škole sa teritorija čitave Srbije. Pažnja javnosti je na ovaj način usmerena na gorući problem na koji ukazuje poražavajuća statistika.
Poruka javnosti je da od najranijeg detinjstva treba uticati na decu i njihove roditelje i isticati neophodnost i važnost bezbednog ponašanja u saobraćaju, bilo da u saobraćaju učestvuju kao pešaci ili kao putnici u vozilu, sa krajnjim ciljem da broj poginulih i povređenih u saobraćajnim nezgodama svake godine bude sve manji. Deca će na poklon dobiti knjigu priča autorke Biljane Kordić, pod nazivom „Čarobne priče o sabraćaju“.
Kampanja je zamišljena kao podrška aktuelnoj temi bezbednosti u saobraćaju, uz podršku najuticajnijih TV, print i digitalnih medija.
PR saopštenje – Hyundai Srbija