Audi R8 je poseban zbog brojnih razloga, a jedan od njih je i način na koji se isporučuje kupcu.
Audijev supersportski bolid pokreće 5.2 V10 atmosferski dragulj, identičan onome u Lamborghiniju Huracan. U prevodu to znači vrhunske performanse, ali i brojna iskušenja za delove mehanike. A kako ne bi nešto krenulo po zlu, ovde se greške ne praštaju, čak ni u najmanjim detaljima.
Zbog toga će Audijevi stručnjaci svaki primerak modela R8 pre isporuke detaljno pregledati. Štaviše, oni su toliko sumnjičavi da će po izlasku iz fabrike u Neckarsulmu svaki R8 provozati javnim putevima, i to čak 40 km, saznaje britanski Autocar. Pritom je spoljašnjost automobila zaštićena folijama, kao i površina sedišta, kako se auto ne bi oštetio. I da, R8 je jedini model u ponudi Audija koji prolazi kroz takvu proceduru primopredaje.
Bez obzira na to da li je povod za ovakve testove sumnja u mogućnost greške unutar sopstvenih redova ili dodatna mera predostrožnosti, sasvim je jasno da srećniku koji odrađuje ovaj posao plata nije presudan faktor zadovoljstva.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs