
Volvo je u najnovijem saopštenju objavio podatke o prodaji svojih automobila tokom prvih 11 meseci 2018. godine.
Ovaj proizvođač je u tom periodu širom sveta plasirao 582.096 automobila, što je za 13.5 odsto više nego za 11 meseci 2017. godine, a istovremeno je to više i od prodaje koja je ostvarena tokom cele 2017. godine (kada je prodato 571.577 vozila).
Za 11 meseci 2018. godine u Evropi je prodato 288.369 Volvo automobila (rast 7.3 odsto), u SAD-u skoro 90.000 (plus od 24.5 odsto), a u Kini 118.725 (rast 13.8 odsto).
Najprodavaniji model za pvih 11 meseci je bio XC60 sa 171.178 komada, dok je na drugom mestu XC90 sa 85.159 primeraka.
Najnoviji (i najmanji) u XC porodici je model XC40 a on je za 11 mseci našao 64.107 kupaca širom sveta.
Ivan Mitić – Autoblog.rs