home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Corolla

U tradicionalnoj rang-listi koju svake godine objavljuje "Interbrend", najvredniji svetski brend u 2018. godini bio je "Epl", koji je procenjen na 214,4 milijarde dolara, 16 odsto više nego prethodne godine.

Na drugom mestu je "Gugl", čija vrednost je uvećana za deset odsto i sada iznosi 155,5 milijardi dolara, a treći je "Amazon", koji vredi 100,7 milijardi, čak 56 odsto više nego lane.

Slede "Majkrosoft", koji je procenjen na 92,7 milijardi, što je rast od 16 odsto, Koka Kola je peta, iako joj je vrednost umanjena za pet odsto i iznosi 66,3 milijarde, na šestom mestu je Samsung koji je povećao vrednost za šest odsto na 59,8 milijardi dolara.

"Tojota" vredi 53,4 milijarde, šest odsto više nego 2017., i nalazi se na sedmoj poziciji, "Mercedes" je osmi sa 48,6 milijardi, a među prvih deset su još "Fejsbuk", sa 45,1 milijardu, čija je vrednost opala za dva odsto u odnosu na prošlu godinu i "Mekdonalds", koji je procenjen na 43,4 milijarde.

Od desetog do 20. mesta su "Intel" (43,3 milijarde dolara), Aj-Bi-Em (42,9), "BMW" (41), "Dizni" (39,8), "Cisko" (34,5), "Dži-I tehnolodži" (32,7), "Najk" (30,1), "Luj Viton" (28,1), "Orakl" (26,1) i "Honda" (23,6).

Izvor: FoNet

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 654



Komentari