home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Daimler Geely

Objavljeno je zajedničko ulaganje Daimlera i kineskog Geelyja u razvoj i upravljanje markom Smart na globalnom nivou

Sada je i zvanično: Daimler AG (Daimler) i Zhejiang Geely Holding Group (Geely Holding), automobilske grupe iz Nemačke i Kine, danas su najavile zajedničko ulaganje u odnosu 50 prema 50 posto, globalno usmereno zajedničkom vlasništvu, upravljanju i daljnjem razvoju marke Smart, pioniru malih gradskih vozila, kao lidera u premium elektrifikovanim vozilima.

Prema sporazumu o zajedničkom ulaganju, nova generacija električnih modela Smart će se proizvoditi u novoj fabrici električnih automobila u Kini, a globalna prodaja bi trebalo da počne 2022. godine.

Dieter Zetsche, predsednik Uprave Daimler AG-a i šef Mercedes-Benzovih automobila, izjavio je: 'Za više od 2,2 miliona korisnika Smarta taj model predstavlja pionira u gradskoj mobilnosti. Na temelju ove priče o uspehu, radujemo se daljnjem jačanju brenda s Geely Holdingom, snažnim partnerom u segmentu električnih vozila. Zajedno ćemo osmisliti i razviti novu generaciju električnih automobila Smart, koji kombinuju visokokvalitetnu proizvodnju i poznate bezbednosne standarde za prodaju kako u Kini tako i na globalnom nivou. U budućnosti se radujemo saradnji sa svim partnerima kako bi održali uspeh u Kini i svetu. U međuvremenu, Mercedes-Benz će proizvesti kompaktno električno vozilo u pogonu Hambach, čime će se zadržati zaposlenost uz daljnja ulaganja u objekat.'

Li Shufu, predsednik Geely Holdinga, dodao je: 'U potpunosti poštujemo vrednost Smarta. Ova marka ima jedinstvenu privlačnost i veliku komercijalnu vrednost. Geely Holding i Daimler se raduju ovom izazovnom i uzbudljivom novom projektu, kojim ćemo dodatno postaknuti uvođenje vrhunskih električnih proizvoda kako bi našim korisnicima pružili bolje iskustvo mobilnosti. Kao ravnopravni partneri, posvećeni smo globalnoj promociji marke Smart. Iskoristićemo naše iskustvo i globalne kompetencije u upravljanju robnim markama, istraživanju i razvoju, proizvodnji, upravljanju lancem snabdevanja i drugim područjima. Sinergija ove saradnje će dovesti će uzajamne koristi, a istovremeno ćemo razvijati tehnologije za Smart, uključujući povezivost, kako bi i dalje vodili u industriji koja prolazi kroz širu transformaciju.'

Upravni odbor nove kompanije imaće šest članova, po tri člana svakog proizvođača.

Izvor: Tportal.hr



čitanja : 705



Komentari