home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Čak i jednostavnom pretragom na internetu upadaju u oči brojne kritike na Fordov automatski menjač.

Teško je ignorisati brojne probleme u vezi sa Fordovom transmisijom sa dvostrukim kvačilom PowerShift iz 2011. godine kod modela Fiesta i Focus. Brojni vlasnici Fordovih vozila sa PowerShift menjačem (kodnog imena DPS6) su se žalili na "grubo kretanje i nedostatak glatkog prebacivanja brzina".

Ford je tokom godina izbacivao unapređene verzije softvera za rešavanje rasprostranjenih problema, ali to nije bilo dovoljno, prenosi B92. Uprkos brojnim kritikama, Ford je nastavio da prodaje automobile sa svojim šestostepenim DCT menjačem iako su u kompaniji bili svesni da problemi nisu otklonjeni. Neosporno je utvrđeno da DPS-6 sa softverom iz 2011. može da otkaže i automobil izgubi snagu pri kretanju velikom brzinom na autoputu.

Zbog prodaje nekoliko miliona Fiesta i Focus modela između 2011. i 2016. sa DPS-6 menjačem Ford je optužen za prevaru, a američki mediji očekuju da se slučaj pojavi na sudu do kraja meseca.

Ford je već bio kažnjavan zbog prodaje vozila sa DPS6 menjačem. Porota je u Los Anđelesu u julu 2018. kaznila Ford sa 554.000 dolara odštete čoveku koji je optužio najstarijeg američkog proizvođača automobila za prevaru prodajom Focusa sa DPS-6. Drugim rečima, kompanija Ford je lagala svog kupca prilikom prodaje automobila.

Dokaz da su u Fordu svesni problema je to što su vlasnici Focusa 2014-2016. i Fieste 2014-2015. dobili ponudu za produženu garanciju na sedam godina ili 160.000 milja (257.495 kilometara), dok je standardna garacija pet godina ili 100.000 milja (160.934 km).

Izvor: B92.net



čitanja : 1684



Komentari