home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ferrari 812 GTS

Kompanija Ferrari želi daljnji napredak svoje markirane opreme zbog čega se udružila s italijanskom kompanijom Giorgio Armani u nameri da svoje torbe i odeću prodaje po najvišim cenama, piše Bloomberg.

Glavni izvršni direktor Louis Camilleri dostiže davno postavljeni cilj bivšeg predsednika Sergia Marchionnea: da transformiše Ferrari u potpuno razvijeni luksuzni brend.

Novi smer Ferrarija znači da će predmeti poput jakne ili sunčanih naočara sada imati cene premium stila u skladu s imidžom sportskih automobila ove kompanije.

"Naša trenutna ponuda je previše rastegnuta i u opasnosti je da uništimo našu vrlo dragocenu kapitalnu marku", rekao je Camilleri.

Ferrarijeva reputacija vrhunskog inženjerstva mogla bi, kako piše Bloomberg, dovesti do toga da proizvodi poput satova i naočara budu logičan cilj nove strategije.

Armani je pokušao da preusmeri svoj luksuzni imidž povećavajući kontrolu - otkupom licence za brzu modu pod zastavom Armani Exchange - i ukidanjem linija robnih kuća srednjeg opsega.

Ipak, očekuje se da se prodaja neće povećati do sledeće godine.

Autor/izvor: SEEbiz / Klix.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 875



Komentari