
Kompanija Ferrari želi daljnji napredak svoje markirane opreme zbog čega se udružila s italijanskom kompanijom Giorgio Armani u nameri da svoje torbe i odeću prodaje po najvišim cenama, piše Bloomberg.
Glavni izvršni direktor Louis Camilleri dostiže davno postavljeni cilj bivšeg predsednika Sergia Marchionnea: da transformiše Ferrari u potpuno razvijeni luksuzni brend.
Novi smer Ferrarija znači da će predmeti poput jakne ili sunčanih naočara sada imati cene premium stila u skladu s imidžom sportskih automobila ove kompanije.
"Naša trenutna ponuda je previše rastegnuta i u opasnosti je da uništimo našu vrlo dragocenu kapitalnu marku", rekao je Camilleri.
Ferrarijeva reputacija vrhunskog inženjerstva mogla bi, kako piše Bloomberg, dovesti do toga da proizvodi poput satova i naočara budu logičan cilj nove strategije.
Armani je pokušao da preusmeri svoj luksuzni imidž povećavajući kontrolu - otkupom licence za brzu modu pod zastavom Armani Exchange - i ukidanjem linija robnih kuća srednjeg opsega.
Ipak, očekuje se da se prodaja neće povećati do sledeće godine.
Autor/izvor: SEEbiz / Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs