
Porsche je uvek na samom vrhu liste odličnih vozačkih automobila, a kako se čini, tu planira da se zadrži još dugo, piše Index.hr.
Kako Top Gear prenosi, šef Porschea je obećao da će njegova kompanija nastaviti da proizvodi vozačke automobile sve dok ih ljudi budu želeli.
"Nastavićemo s našim purističkim sportskim automobilima: GT3, GT3 RS, GT2 RS i našim T modelima", kaže Oliver Blume, izvršni direktor kompanije. "Možete ih dobiti i bez radija, s ručnim menjačem. Pojednostavićemo sve na minimum", dodaje Blume.
Ljudi i dalje dosta traže ove modele, kao kada je 991 GT3 ponuđen samo s automatskim menjačem, a kupci su tražili ručni. I dobili su ga. "Pažljivo slušamo to što traže naši kupci i inženjeri proizvode automobile iz njihovih snova", kaže Blume.
"Imali smo veliki odgovor na 935", kaže o trkačkom čudovištu baziranom na GT2. I zaista, ovaj auto je bio prilično podcenjen s obzirom na to da se brzo rasprodao za 750.000 funti, a sada se prodaje i za dvostruko više.
"Nastavićemo da pravimo takvu vrstu automobila u budućnosti. Ipak, sve što radimo mora da bude autentično i mora da bude povezano s onim što smo radili u prošlosti, poput 935 ili 911 Speedstera. Oni kombiniraju tradiciju i budućnost. Znamo tačno šta radimo i napravićemo posebno izdanje, kao što to radimo svake dve-tri godine. Nisam ljubitelj posebnih izdanja koja nemaju nikakve veze s Porscheom, a mogli bi da ih napravimo. Ipak mora da bude autentično i sadržajno vezano za naše nasleđe", dodaje Blume.
Da li je mogao da postavi još veću cenu za 935? "To je večno pitanje. To je bilo povezano s našom 70. godišnjicom i zato smo stavili cenu koja počinje brojem 7. Uvek imamo neku zanimljivu priču", objašnjava Oliver Blume.
Ipak, Porsche ne sme da se zaglavi u prošlosti jer je uvek bio tehnološki predvodnik među proizvođačima automobila. "Platforma 911 je već pripremljena da bude hibrid u budućnosti, a kada napravimo šta smo planirali, biće to najjači 911 ikada. U planu je da iskoristimo iskustvo moto sporta s 911 kako bismo napravili normalan hibrid, a ne teški plug-in, da smanjimo težinu i iskoristimo prednosti električne energije i klasičnog sagorevanja fosilnog goriva", završava Blume.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs