
PSA Grupa je 2019. godinu završila sa padom prodaje od 10 odsto u poređenju sa rekordnom 2018.
Ova kompanija je naime 2019. širom sveta plasirala 3.488.930 vozila, što je minus od pomenutih 10 odsto, i to pre svega zbog pada prodaje u Kini, Latinskoj Americi, na Bliskom istoku i Africi.
Pad je zabeležen i u Evropi, gde je prodato 3.03 miliona vozila (minus od 2,5 odsto). Ovo je posledica manje prodaje Opel-Vauxhalla (minus 6,4 odsto) i Peugeota (minus 2,7 odsto), dok su u plusu na evropskom tržištu bili Citroen (+ 1,2 odsto) i DS (+ 22,6 odsto).
Globalno, DS je jedini brend iz PSA Grupe koji je prošle godine imao rast prodaje (+17,4 odsto), Peugeot je imao pad od 16,3 odsto, Citroen 5,1 odsto, a Opel Vauxhall 5,9 odsto.
U Kini i Jugoistočnoj Aziji prodaja PSA Grupe je pala za čak 55,4 odsto, a u
Latinskoj Americi za 22,5 odsto, pre svega zbog teške političke i ekonomske
situacije u Argentini (gde je pad prodaje iznosio 43 odsto) i Čileu (minus od 11
odsto).
Na Bliskom istoku i Africi pad iznosi
43,7 odsto (prodato je 84.294 vozila), pre svega kao posledica sankcija protiv
Irana.
Ivan Mitić - Autoblog.rs