home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
PSA Grupa

PSA Grupa je 2019. godinu završila sa padom prodaje od 10 odsto u poređenju sa rekordnom 2018.

Ova kompanija je naime 2019. širom sveta plasirala 3.488.930 vozila, što je minus od pomenutih 10 odsto, i to pre svega zbog pada prodaje u Kini, Latinskoj Americi, na Bliskom istoku i Africi.

Pad je zabeležen i u Evropi, gde je prodato 3.03 miliona vozila (minus od 2,5 odsto). Ovo je posledica manje prodaje Opel-Vauxhalla (minus 6,4 odsto) i Peugeota (minus 2,7 odsto), dok su u plusu na evropskom tržištu bili Citroen (+ 1,2 odsto) i DS (+ 22,6 odsto).

Globalno, DS je jedini brend iz PSA Grupe koji je prošle godine imao rast prodaje (+17,4 odsto), Peugeot je imao pad od 16,3 odsto, Citroen 5,1 odsto, a Opel Vauxhall 5,9 odsto.

U Kini i Jugoistočnoj Aziji prodaja PSA Grupe je pala za čak 55,4 odsto, a u Latinskoj Americi za 22,5 odsto, pre svega zbog teške političke i ekonomske situacije u Argentini (gde je pad prodaje iznosio 43 odsto) i Čileu (minus od 11 odsto).

Na Bliskom istoku i Africi pad iznosi 43,7 odsto (prodato je 84.294 vozila), pre svega kao posledica sankcija protiv Irana.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1347



Komentari