home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Seat Arona

Nova godina rekorda. Nakon uspeha 2018. godine, SEAT prodaja ponovo je dostigla najveći obim u istoriji. U 2019. godini, isporuke kompanije porasle su za 10,9%, na ukupno 574.100 vozila. Ovim rezultatom SEAT nadmašuje rekord postavljen u 2018. godini (517.600 automobila) i treću godinu zaredom beleži dvocifreni rast.

U decembru je prodaja SEAT-a porasla za 23,4% u odnosu na isti mesec 2018. godine, na ukupno 31.300 isporučenih vozila (2018: 25.300).

Seat prodaja

Uvođenje SUV modela bilo je ključno za rast u poslednje tri godine. U 2019. godini 44,4% vozila koje prodaje SEAT su bili Arona, Ateca ili Tarraco, deset procentnih bodova više nego u 2018. Arona je predvodila prodaju SUV modela SEAT-a sa isporučenih 123.700 automobila, što je 25% više nego u 2018. godini. , SEAT je prodao 98.500 modela Atece, 25,9% više u odnosu na prošlu godinu i najbolji rezultat od svog lansiranja u 2016. godini, i 32.600 modela Tarraco-a, koji je 2019. godine stigao na tržište.

Leon, ključni model rasta prodaje SEAT-a od 2012. godine, a nova generacija koja će se uskoro pojaviti, još uvek je najprodavaniji automobil ove kompanije, sa isporučenih 151.900 vozila (-4,1%). Ibiza je drugi najprodavaniji automobil SEAT-a sa 125.300 prodanih vozila (-8%), dok su Alhambra i Mii objavili veći broj isporuka: 6.3% za MPV (23.700 prodatih automobila) i 0,7% za SEAT-ov gradski automobil (13.200) , od danas u prodaji i u 100% električnoj verziji.

U svojoj drugoj godini od pokretanja brenda, prodaja CUPRA * porasla je za 71,4% zahvaljujući prvencu kompanije, CUPRA Ateca. U 2019. CUPRA je isporučila 24.700 automobila (2018: 14.400); 14.300 jedinica Leon CUPRA (2018: 13.300; + 7.9%) i 10.400 CUPRA Ateca (2018: 1.100).

Potpredsednik SEAT-a za prodaju i marketing i izvršni direktor CUPRA-a Vaine Griffiths naglasio je da "ovaj novi prodajni rekord naglašava uspeh strategije koju smo pokrenuli 2016. godine uz ofanzivu SUV-a. Već treću godinu zaredom, naše isporuke napredovale su dvocifrenim procentima i mi smo jedan od najbrže rastućih brendova u Evropi. Pored toga, rast prodaje SUV-a omogućio nam je povećanje profitabilnosti kompanije i dilerske mreže. "

Griffiths je takođe rekao da smo "postigli najbolji rezultat ikad na pet od deset glavnih SEAT-ovih tržišta, konsolidovali smo svoje liderstvo u Španiji, stekli tržišni udeo od 3,8% u Nemačkoj i treći ssmo najprodavaniji brend u Austriji. U Francuskoj i Italiji postigli smo najbolji rezultat u više od decenije. Pored toga, CUPRA je načinila čvrst korak napred sa skoro 25.000 prodatih automobila. Svi u SEAT-u i CUPRA-i trebali bismo biti ponosni na ove rezultate. "

Govoreći o 2020. godini, potpredsednik prodaje i marketinga SEAT-a i generalni direktor CUPRA-e naglasio je da smo "u 2019. godini zatvorili rekordni trogodišnji period i sada je naš izazov konsolidovanje ovog obima u kontekstu umerenog rasta ili pada tržišta. Uvereni smo da će nam nova generacija Leona i električni modeli koje ćemo lansirati ove godine pomoći u ostvarenju naših ciljeva."

Istorijski rezultati na glavnim tržištima

Rekord prodaje zasnovan je na snažnom rastu na većini najrelevantnijih tržišta kompanije. SEAT je ostvario najveći obim prodaje ikada u Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Austriji, Švajcarskoj, Poljskoj, Izraelu, Švedskoj i Danskoj. U Nemačkoj je kompanija postavila novi rekord u trećoj godini sa 132.500 prodanih vozila (+ 16.1%). U Velikoj Britaniji prodaja je porasla za 9,5%, na ukupno 68.800 prodatih vozila. SEAT je svoj najbolji rezultat ikad objavio i u Austriji (19.900; + 7.9%), gde je treći najprodavaniji brend, Švajcarska (12.800; + 19.6%), Poljska (12.700; + 6,6%), Izrael (9.200; + 2,6%), Švedske (9,100; + 30,4%) i Danske (7,100; + 47,2%).

U Španiji SEAT je ponovio i proširio svoje tržišno liderstvo (108.000; + 0.2%) i još jednom pozicionirao Leon kao najprodavanije vozilo. U Francuskoj i Italiji, četvrtom i petom najvećem tržištu kompanije, rast je bio još veći. U Francuskoj je prodaja porasla za 19%, na 37.800 jedinica, što je najveći obim od 2001. godine, a u Italiji je rast bio odličan, 30.8%, uz prodatih 26.200 automobila, što je najbolji rezultat od 2008. godine. Globalni rekord kompanije poduprli su i tržišta poput Portugala (11.300; + 17.7%), Holandije (11.000; + 22.6%), Belgije (10.600; + 11.2%) i Irske (4.100; + 11,3%). U Meksiku, najvećem SEAT-ovom tržištu izvan Evrope, prodaja je porasla za 5,4%, na ukupno 24.300 automobila.

2020. - godina novog Leona, elektrifikacija SEAT-a i CUPRA-e i nova rešenja za urbanu mobilnost

28. januara SEAT će predstaviti četvrtu generaciju SEAT Leon-a, najprodavanijeg automobila kompanije koji će se proizvoditi u fabrici Martorell. Novi Leon prvi put će se pojaviti na tržištu sa plug-in hibridnom električnom verzijom. To će biti prva novost u asortimanu koja će, do početka 2021. godine, takođe predstaviti plug-in hibridnu verziju Tarraco-a i SEAT el-Born, prvo električno vozilo marke proizvedeno na MEB platformi. Nadalje, CUPRA će u 2020. godini imati dva prvenca: Formentor, prvi model razvijen posebno za marku, sa motorima sa unutrašnjim sagorevanja i hibridnom električnom verzijom, a proizvodiće se i u Martorellu, kao i novi. CUPRA Leon. 2020. godine SEAT će takođe predstaviti e-skuter, 100% električni motocikl i prvi u istoriji brenda, kao i novi e-Kickscooter koji će se pridružiti ExSS-u, a od kojih je u 2019. prodato 11.000 jedinica. SEAT vodi strategiju mikromobilnosti za Volkswagen koncern i sa oba lansiranja će povećati moućnosti urbane mobilnosti.

* Rezultat integrisan u ukupnu cifru prodaje SEAT-a.

PR saopštenje



čitanja : 711



Komentari