home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW ID.4

Iako je prvobitno bilo planirano da sledeći model iz ID linije Volkswagena, pod nazivom ID 4 bude predstavljen na sajmu u Njujorku u aprilu, ovaj rok je produžen do leta. Najverovatnija lokacija za predstavljanje publici biće sajam u Detroitu, koji se održava u junu, prenosi Auto Bild.

Novi električni ID model, koji se rangira negde između krosovera i SUV-a, zamišljen je kao važan član ovog brenda i produžetak uspešne priče koja je započela lansiranjem električnog hečbeka ID 3 prošle godine. Planirane su dve verzije ovog automobila – jedan standardni model i drugi više nalik na SUV kupe, koji bi nosili nazive ID 4 i ID 5. SUV verzija bi trebalo da po većini stvari liči na koncept ID Crozz sa konvencionalnom linijom krova i zadnjim branikom, ali i da dobije tradicionalniji oblik zadnjih vrata za razliku od rešenja koja smo videli u prvoj fazi razvijanja koncepta.

Novi modeli Volkswagena ID 4 i ID 5 biće pravljeni u Evropi, SAD i Kini, a ovi modeli bi trebalo da budu predvodnici nove električne ofanzive “vagena”, koji planira da u 2020. godini proda oko 100.000 električnih automobila, dok je za kraj 2025. zacrtana magična brojka od jednog miliona!

Pošto će ID 4 po većini stvari ličiti na ID Crozz, onda ćemo da vas podsetimo na neke stvari koje odlikuju ovaj drugi model. ID Crozz je dugačak 4625 mm, širok 1891 i ide 1609 milimetara u visinu, dok je međuosovinski razmak postavljen na 2773 mm. U MEB platformi vozila ugrađena su dva električna motora – po jedan na prednju i zadnju osovinu, kojeg pokreće litijum-jonska baterija od 83 kWh ugrađena u podvozje automobila. U zbiru ova dva motora proizvode 302 konjske snage, i to u odnosu 101 KS napred i 201 KS pozadi.

Očekuje se da ID 4 poseduje autonomiju od okvirno 500 kilometara, kao i da snaga bude raspodeljena u odnosu 48:52. Maksimalna brzina bi trebalo da bude limitirana na nekih 180 kilometara na sat.

Izvor: Autobild.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 612



Komentari