home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Audi logo

Mnogi ljudi i kompanije čine zanimljive geste povodom pandemije koronavirusa, a u neformalni pokret se sada uključio i Audi – za sada u Turskoj. Naglašavajući potrebu za socijalnim distanciranjem na lokalnom tržištu je lansirao mini-kampanju u kojoj je razdvojio svoja četiri kruga, prenosi Revija HAK.

Na ovakvu ili sličnu igru sa svojim simbolom nemački proizvođač automobila nije se odlučio nikada do sada, a logo je tu još od 1932. godine. Jedan krug predstavlja Audi, a ostala tri DKW, Horch i Wanderer.

Uz razdvajanje logotipa ide i poruka: ne napuštajmo domove, održavajmo rastojanje, ostanimo zdravi, podržavajmo jedan drugog.

Izvor: Revijahak.hr



čitanja : 1076



Komentari