home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault City K-ZE

Renault je predstavio novu strategiju za kinesko tržište, fokusirajući se u budućnosti na dva ključna stuba: električna vozila (EV) i lagana komercijslna vozila (LCV). Zajedničko ulaganje pokrenuto je 2013., a kriza izazvana pandemijom COVID-19 mnoge proizvođače automobila je naterala na redefinisanje aktivnosti.

Što se tiče putničkih automobila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem, Renault je sklopio preliminarni sporazum s kompanijom Dongfeng Motor Corporation, prema kojoj Renault prenosi svoje deonice u Dongfeng. DRAC će zaustaviti svoje aktivnosti vezane uz marku Renault.

Renault će nastaviti da pruža postprodajne usluge za više od 300.000 kupaca putem Renault trgovaca, ali i putem Alliance sinergije. Daljnji razvoj putničkih automobila marke Renault biće detaljno objašnjen nešto kasnije u sklopu novog srednjeročnog plana Renaulta.

Renault i Dongfeng će nastaviti saradnju s Nissanom na motorima nove generacije poput isporuka komponenti za DRAC i dizelskih licenci kompaniji Dongfeng Automobile Co., Ltd. Renault i Dongfeng će se takođe uključiti u inovativnu saradnju na polju pametno povezanih vozila.

Što se tiče lakih komercijalnihh vozila, povećavanje stope urbanizacije, proširenje e-trgovine, sheme prevoza u gradu i svestrana upotreba kupaca ključne su karakteristike brzog menjanja tržišta LCV-a u Kini. Ovo tržište je dostiglo 3,3 miliona vozila u 2019., a predviđa se da će zadržati stalan uzlazni put.

Kompanija Renault Brilliance Jinbei Automotive Co., Ltd. (RBJAC), lansirana u decembru 2017., ključna je za Groupe Renault za njihovo LCV poslovanje u Kini. Groupe Renault je vodeća na tržištu LCV-a u Evropi po prodaji lakih komercijalnih vozila, kao i po prodaji električnih lakih komercijalnih vozila.

Jinbei je dobro uspostavljena marka s 1,5 miliona kupaca u Kini i prodajom od gotovo 162.000 primeraka u 2019. godini. RBJAC modernizuje Jinbei modele i proširuje liniju s ukupno 5 osnovnih modela do 2023. Ova joint venture kompanija će takođe izvoziti u budućnosti.

S 860.000 električnih vozila prodatih u Kini 2019., Kina je daleko najveće tržište električnih automobila na svetu. Očekuje se da će prodaja dostići 25 posto kineskog tržišta do 2030. godine.

Renault je bio pionir na polju električnih vozila i prodao ih je blizu 270.000 od 2011. To daje snažnu konkurentsku prednost u Kini, što pokazuje i uspešno lansiranje modela Renault City K-ZE, prvog EV automobila iz zajedničkog poduhvata, koji se takmiči u A-segmentu s najboljim lokalnim proizvođačima automobila. Verzija modela City K-Ze za Evropu bazirana na konceptu Dacia Spring prodavaće se od 2021. godine.

'Otvaramo novo poglavlje u Kini. Fokusiraćemo se na električna i lagana komercijalna vozila, dva glavna pokretača za buduću čistu mobilnost i efikasniji uticaj na naš odnos s Nissanom, rekao je Francois Provost, predsednik Groupe Renault za Kinu.

Izvor: Tportal.hr / Renault

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 501



Komentari