
Iz Fiata su još ranije najavili da će napustiti segment miniautomobila i da će kupce pokušati da preusmere na veći B segment. Međutim, nakon prestanka proizvodnje Punta, Fiat trenutno u Evropi nema predstavnika u B segmentu.
Kako bi rešili taj problem, Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) će iskoristiti platformu francuske PSA grupe sa kojom je FCA već u procesu spajanja.
To povrđuju i najnovije vesti koje kažu da će FCA svoje buduće modele iz B segmenta bazirati na PSA CMP platformi koju između ostalog već koriste nova Opel Corsa, Peugeot 208 i DS3 Crossback a koji osim SUS motora imaju i potpuno električne verzije.
FCA navodi da će svoje buduće modele na CMP platformi praviti u Tychy fabrici u Poljskjoj (do 400.000 komada godišnje), gde se trenutno proizvode Fiat 500 i Lancia Ypsilon.
Kako stvari sada stoje, naslednik Fiat Punta koji će koristi CMP platformu stiže do 2024. godine.
Mogući izgled novog Punta je pokazan na ovim nezvaničnim renderima, pri čemu je kao baza poslužila nova Opel Corsa, uz dodatak prednjeg dela po uzoru na Fiat Argo koji se prodaje u Južnoj Americi.

Takođe, budući da se nova Opel Corsa i Peugeot 208 nude i u potpuno električnoj verziji, i novi Punto bi trebalo da dobije električnu varijantu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Kleber Silva / Motor1. com