
Mada se baterije trenutno nameću kao racionalnije pogonsko rešenje, budućnost ipak pripada gorivnim ćelijama, rekli bismo
Vodonik je sve češća tema u člancima iz automobilske industrije. General Motors je u međuvremenu pripojio Nikolu, jednu od nekoliko kompanija koje favorizuju gorivne ćelije, dok su s druge strane mnogi u branši skeptični kada je o ovoj tehnologiji reč. Da se podsetimo reči Ilona Maska – „fool cells“. Naravno, Mask prednost daje onome što prodaje, jasno kao dan, ali čini se da se on u isto vreme oseća pomalo ugroženim.
Među posmatračima koji nemaju direktan finansijski interes u jednoj ili drugoj tehnologiji, sve je prisutniji konsenzus da mada su gorivne ćelije bolja solucija za radna i teretna vozila, kao i industrijske procese, one nisu idealno rešenje za putničke automobile. Kao dokaz se navodi da Daimler, VW i Honda trenutno zastupaju takve stavove, pa i osnivač Nikole, Trevor Milton, jer se na kraju krajeva fokusirao na komercijalna vozila, rekavši: „Vodonik nema smisla u svim situacijama, on ulazi na prilično uska vrata.“
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs