
Korona je katastrofalno uticala na svetsku ekonomiju pa i na auto-industriju. Među pogođenim delatnostima su organizatori auto sajmova.
Jedan od njih, Njujorški, želeo je da sprovede anketu i uveri se koliko ljudima nedostaje takva vrsta manifestacije i da li uopšte ima smisla vraćati ih jednog dana kada i ako korona prođe.
Sprovedena je anketa koja je pokazala da su članovi oko 628.000 domaćinstava posećivali ovaj sajam i da je 449.000 njih ujedno i bilo potencijalni kupac novog automobila. Dakle, 83% posetilaca su ozbiljno planirali da se u narednih 12 meseci “ponove” novim vozilom. Usput su tokom posete sajmu provodili prosečno četiri i po sata na štandovima omiljenih brendova.
Takođe, saznalo se i da je najmanje polovina svih kupaca novih automobila posetilo sajam. Generalni stav je da ljudima nedostaje sajamska manifestacija i da ni na koji način ne mogu da je zamene virtuelne prezentacije automobila. Takođe, ogromna većina anketiranih je izjavila da će rado posetiti prvi sledeći sajam automobila koji bude organizovan.
Izvor: Magazinauto.com
Foto: arhiva Autoblog.rs