
Glavni sajam automobila u Nemačkoj održavao se u Frankfurtu skoro 70 godina, a za ovu godinu planiran je hibridni sajam u Minhenu. Organizatori nameravaju da to bude kombinacija digitalnog i delimično fizičkog koncepta.
Do sada je učešće najavio manji broj proizvođača koji nisu iz Nemačke, a među njima su Ford, Hyundai i kineske automobilske marke. Ostali veliči proizvođači, uključujući Toyotu, Renault i Stellantis (PSA i FCA), nisu potvrdili učešće.
Fizički deo manifestacije biće održan u kompleksu minhenskog trgovinskog sajma u terminu od 7. do 12. septembra.
Virtuelni događaji će povećati domet skupa i učiniti ga atraktivnijim za izlagače i posetioce, saopštili su organizatori. Proizvošači će imati priliku da pošalju svje marketinške poruke svojim ciljanim grupama preko SMS poruka, slika i različitih digitalnih kanala.
Među onima koji su potvrdili učešće su električna marka Polestar, ali ne i njen vlasnik Volvo. Dolazak su potvrdile kineske marke Nio, SAIC, Wea i Xpeng, kao i proizvođači delova Bosch, Continental, Faurecia i ZF Friedrichshafen.
Ovogodišnji sajam automobila u Nemačkoj, pod okriljem Međunarodnog automobilskog udruženja (IAA), biće fokusiran ne samo na automobile, nego i na individualnu mobilnost u kojoj su učesnici u saobraćaju povezani.
Izvor: Nacionalnaklasa.com