home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Novi Peugeot logo

25 Feb 2021 - 18:15 Vesti Link
Peugeot logo

Peugeot je predstavio svoj novi logotip koji je sada grb ukrašen veličanstvenom lavljom glavom.

Od 1850. godine Peugeot ima deset uzastopnih logotipa, od kojih svi imaju lavovski amblem. Danas je jedanaestu verziju, još pojednostavljenu, kvalitetniju i elegantniju, upravo kreirao PEUGEOT Design Lab, studio za globalni dizajn ove marke. Predstavljen 2010. godine, dosadašnji logotip je morao da bude promenjen da bi krunisao uzdizanje ugleda i prestiža marke.

Nakon što je u potpunosti obnovio ponudu svojih modela tokom poslednjih 10 godina, Peugeot je redizajnirao svoj logotip kako bi išao u korak sa svojim proizvodima. Početkom 2021. godine, uvođenjem novih modela koje će započeti novi Peugeot 308, s novim web sajtom i stvaranjem STELLANTISA, zvezde su se poravnale.

PEUGEOT je imao iskustvo svih revolucija: industrijske, tehnološke, političke, socijalne, digitalne i sada ekološke - energetska tranzicija i mobilnost bez ugljenika predstavljaju srž njegove strategije za održivu budućnost. Sve ovo čini Peugeotovu DNK.

Takođe je moćan i instinktivan brend, odraz njegovog amblema: lav. To Peugeot čini bezvremenskom markom, vezom između jučerašnjeg i sutrašnjeg dana. Tokom poslednjih 10 godina, celokupna paleta proizvoda doživela je zapanjujući pomak, a marka je dobila brojne nagrade za svoje uspešne modele.

Novi logotip utelovljuje ono što je Peugeot značio juče, ono što Peugeot znači danas, ali i ono što Peugeot znači sutra. Ovaj novi grb, u obliku lava, oduvek je bio deo marke. Svetli u ponos vrednostima marke PEUGEOT, ovaj logotip je dizajniran da traje.

Uz svoj novi vizuelni identitet, PEUGEOT se pridružuje istoriji i hipermodernosti. Ovim grbom marka PEUGEOT kreće u osvajanje novih zemalja, ubrzavanje međunarodnog rasta, izvozeći francuski stil i znanje, kao i francusku eleganciju. U ovom svetu PEUGEOT nudi onima koji to žele priliku da istinski uživaju u sadašnjem trenutku i iskoriste sve što on nudi. To takođe znači imati celovito kvalitetno iskustvo. Automobili, zastupništva, povezani proizvodi, web sajtovi, komunikacije, natpisi ... Sve to su dodirne tačke s markom koje su postavljene i usklađene u okviru jedinstvenog, koherentnog i višefunkcionalnog sistema.

Što se tiče web sajta, on je sada deo iskustva "internetskog zastupništva", koja postaje "domaća prodaja putem interneta". Jednostavan, efikasan, intuitivan, uronjen, visoko vizuelni, dinamičan i poslovno orijentisan, nudi savršeno fluidno iskustvo prodaje. Funkcionalnost sajta omogućava da radite sve što biste obično radili na prodajnom mestu, ali na mreži: otkrivanje, konfiguracija, prodaja, ugovori, finansiranje, trgovina itd.

Peugeot logo

Što se tiče zastupništva, to je sada mesto za još više ljudskog, još vizuelnijeg i još edukativnijeg iskustva. Cilj je iskusiti ubrzanje tranzicije energije u konkretnim terminima, otkriti nove mogućnosti mobilnosti i nove tehnologije.

PEUGEOT je proizveo svoju prvu kampanju brenda u poslednjih 10 godina: LAVOVI NAŠEG VREMENA.

Kroz ovu optimističnu međunarodnu kampanju PEUGEOT angažuje i svoje kupce i one koji to nisu. Marka osvaja novu univerzalnu teritoriju: vreme. Obeležava današnje lavove, svih uzrasta, kulture i porekla. Ovi "Lavovi našeg vremena", koji više nisu toliko u potrazi za moći ili novcem, već više u potrazi za kvalitetnim vremenom.

Kroz ovu kampanju Peugeot želi da osnaži kupce da poseduju svoju najcenjeniju imovinu: svoje vreme. Cilj brenda je pretvoriti vreme u kvalitetno vreme, obogaćujući doživljaj. Kao inovativni vrhunski generalistički brend, PEUGEOT predlaže neumorno iskustvo kako na mreži, tako i u vozilima i u svojim zastupništvima.

Budući da doživljaj marke PEUGEOT nije ograničen na zastupništvo ili web sajt, marka lansira novu životnu kolekciju, jednostavnu, atraktivnu i kvalitetnu: odeća, proizvodi od kože, modni dodaci, elektronski dodaci, posuđe, dopisnice, ambalaža, minijature i još mnogo toga.

Ovaj grb otvara put ekološkom sistemu marke koji nije ograničen samo na njegov vizuelni identitet. U sebi nosi dublju promenu. Promena stava; novo stanje uma; novi način života. Cilj PEUGEOT-a je ponuditi svojim sadašnjim i budućim kupcima marku koja ispunjava njihove zahteve.

PR Peugeot







čitanja : 2332



Komentari