
Aston Martin je u prvom kvartalu 2021. zabeležio prodaju od 1353 vozila.
Od tog broja čak 746 primeraka čini lukuzni SUV model DBX, čiji udeo je tako u ukupnoj prodaji ove marke iznosio 55 odsto.
To takođe znači da je prodaja Aston Martina više nego udvostručena u poređenju sa istim periodom prošle godine, iako je prodaja tada pogođena raznim lokdaunima povezanim sa koronavirusom, posebno u Kini.
Prihodi Aston Martina su porasli za 153% na godišnjem nivou, na 224 miliona funti, što je premašilo očekivanja tržišnih analitičara. Kompanija je prijavila gubitak od 38,1 miliona funti za prvi kvartal, mada je to poboljšanje, s obzirom na nedavne probleme kompanije.
U Aston Martinu navode da njihovi planovi za 2021. ostaju nepromenjeni, sa ciljem da se proda oko 6000 autombila, a očekuje se da će se povećati i zarada. Srednjoročni planovi kompanije uključuju cilj da se godišnje proda oko 10.000 automobila do 2024/25.
Ivan Mitić – Autoblog.rs