home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Alfa Romeo 155 V6 Ti DTM/ITC

Alfa Romeo je 1992. godine svetu pokazao model 155, naslednika kultnog 75 sa zadnjim pogonom i transaxle smeštajem menjača i ostavio ogromnu prazninu u srcima Alfista. S platformom i tehničkom osnovom s prednjim pogonom preuzetim od Fiata Tipo/Tempre te Lancije Dedre, najzagriženijim Alfa entuzijastima je 155 preseo.

Međutim, godinu dana kasnije 155 počinje da se trka u popularnom DTM-u i istorija Alfe 155 se zauvek promenila. Naime, iste godine Alfa Romeo je postao poslednji ne-nemački proizvođač koji je kući odneo titulu konstruktora u Deutsche Tourenwagen Masters i održao lekcije Opel Calibri DTM, Mercedesu C-klase DTM i društvu. Uspeh začinjen svetskom titulom vozača je pripao Nicoli Lariniju pa Alfa Romeo 155 tako s pravom ulazi u grandioznu trkačku istoriju marke. Sada je jedan od bolida koji su harali spreman za aukciju 15. juna na aukciji putem kuće RM Sotheby's u Milanu, piše Jutarnji.hr.

Alfa Romeo 155 V6 Ti DTM/ITC

Ponuđeni primerak je poslednja evolucija Alfa Romea 155 V6 TI ITC iz 1996. godine, sa 490 KS i 2,5 litarskim V6 motorom ispod haube koji se vrteo do neverovatnih 11.900/min, što je italijanskog monstruma s pogonom na sve točkove do 100 km/h katapultiralo za 2,5 sekundi i do maksimalnih 300 km/h. Ove brojke su postignute ne samo zahvaljujući snazi V6 mašine već i lakoj konstrukciji s cevastim okvirom šasije ojačanom ugljeničnim vlaknima na što su dodati paneli karoserije. Svu tu silu je na sva četiri točka (pogon izveden iz Lancije Delte) prenosio sekvencijalni 6-stepeni menjač, ​​od 1995. s ručicama na upravljaču.

Alfa Romeo 155 V6 Ti DTM/ITC

Konkretni ponuđeni Alfa Romeo 155 V6 TI ITC (broj šasije # 005) vozio je Nicola Larini pobedivši u Interlagosu i Mugellu, zauzevši pol poziciju u Magny-Coursu, završivši sezonu na trećem mestu u poretku vozača. Na kraju sezone 1996. godine auto je vraćen u Alfa Corse, a zatim je završio u rukama dvojice italijanskih vlasnika, nakon čega je u Nemačku stigao kod sadašnjeg vlasnika 2018. godine. Vlasnik je poslednjih pet godina skupo plaćao stručnjake za pripremu automobila za DTM Classics i potrošio 350.000 evra, stoji u opisu auta za aukciju.

Očekuje se da će ovaj legendarni trkački Alfa Romeo postići cenu između 700.000 i 800.000 evra.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: RM Sotheby‘s



čitanja : 1596



Komentari