home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
e-Home Coco

Kamp prikolice će uskoro imati i vlastiti električni pogon. Nemački proizvođač Dethleffs je pokazao šta je sve sposobno takvo vozilo: eksperimentalni e-Home Coco je spojen na Audi e-Tron Sportback i uglavnom se vlastitim snagama vozio od južne Nemačke do jezera Garda u Italiji.

To je prvi put da je ovakva električna kombinacija uspela da prevali put od gotovo 400 kilometara bez potrebe za punjenjem baterija na putu. Ruta je započela u južnonemačkom gradu Isny ​​im Allgäu, a završila na jezeru Garda u Italiji. Ovim dostignućem karavanska marka Dethleffs je najavila blisku budućnost ove vrste prevoza i turizma, piše Revija HAK.

Teška prikolica ima veliki uticaj na raspon vožnje električnih automobila i domet e-automobila u nekim slučajevima može da se prepolovi. Sve više proizvođača želi da reši taj efekat tako što će kamp prikolice opremiti i električnim pogonom. U ovom slučaju je Dethleffs u dno e-Home Coco ugradio dva paketa baterija, svaki kapaciteta po 40 kWh. Punjenje se vrši preko CCS tačke sa strane (što je danas uobičajeno u automobilima). Umesto normalne osovine između točkova, karavan ima dva elektromotora u centralnom kućištu. Na parkingu ili mestu za kampovanje motori mogu da rade odvojeno i pokreću uređaje u prokolici, dok su na putu dobri za opterećenje od 90 kilovata, odnosno 122 KS.

e-Home Coco

Ta dodatna snaga ide uz 408 KS (300 kW) Audija e-Tron Sportback koji je korišćen za prevoz prikolice. Budući da prikolica ima svoj izvor snage, Audi je značajno rastrećen, pa je umesto 800 kilograma, koliko je teška prikolica, pritisak na vozilo bio kao da ima samo 100 kg dodatnog tereta. Kamp prikolica ima vezu s automobilom pa tačno zna kada vozač automobila koči. Ako Audi, na primer, uspori, električni motori prikolice će takođe pomoći u kočenju u deliću sekunde. Kao osigurači, tu su dodatne disk kočnice na prikolici.

Na bočnoj strani kamp kućice se nalazi CCS veza za punjenje baterija. Nakon gotovo 400 kilometara vožnje, koja je uključivala i penjanje na planiske prevoje, u baterijama automobila je ostalo 19 posto snage, dok je prikolici ostalo još 21 posto. Dethleffs radi na e-Home Coco nekoliko godina i želi da pokrene proizvodnju ovog modela u roku od tri godine.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Dethleffs



čitanja : 386



Komentari