home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Nio ET7

Iz kineskog Minstarstva industrije i informatičkih tenologija stiže vest o zauzdavanju rasta proizvođača električnih automobila. Država subvencioniše nove industrijske subjekte, a relativno mali tehnološki zahtevi proizvodnje električnih automobila ovaj sektor su učinili jednim od najbrže rastućih.

Kako piše Revija HAK, u Kini deluje oko 300 proizvođača električnih automobila i sada će se to smanjivati. Vlada će ukinuti podrške za nove proizvođače, a sprema se još jedna mera. Za svaku kinesku pokrajinu biće postavljeni minimalni standardi korišćenja proizvodnih kapaciteta koji će biti usklađeni. Ako padnu ispod utvrđenih granica, centralna vlada neće dozvoliti pokrajinama da odobre nove proizvodne pogone. Drugim rečima, postojeći će morati da povećaju produkciju.

Tim merama bi najviše koristi imale firme kao što su Nio, Xpeng i Li Auto. Oni su najveći proizvođači električnih vozila u Kini. Prisiljavajući ih da povećaju svoju proizvodnju, kineska vlada će im pomoći da se suoče sa stranom konkurencijom sa zdravijeg položaja. Tu je još i niz velikih kompanija, poput Geelyja, koje proizvode električne automobile i one s klasičnim motorima, kojima će ova mera takođe pogodovati.

Nio će inače od sledeće godine startovati i na nemačkom tržištu, i to modelom ET7 (na slici) za koji još nije saopštena cena.

ET7 će Nemcima biti dostupan sa baterijama od 70 kWh (domet 500 km), 100 kWh (domet 700 km) i 150 kWh (domet 1000 km), dok se za pogon brinu dva elektromotora sa ukupno 480 kW/653KS i 850 Nm (dovoljno da ubrzanje do 100 km/h iznosi 3,9 sekundi).

Revijahak.hr / Autoblog.rs

Foto: Nio



čitanja : 638



Komentari