home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ford Mustang Mach1

Razlog za smanjenje broja "konja" ispod dugog prednjeg poklopca jedne od američkih automobilskih ikona je uklapanje u najnovije norme o emisiji izduvnih gasova.

S manjim kozmetičkim promenama i novim paketima opreme koje je Ford pripremio za Mustang koji će se kupcima širom sveta nuditi od naredne godine stigla je i vest da će 5,0 litarski atmosferski V8 motor koji pokreće čuvenog "konja u galopu" biti slabiji za deset konjskih snaga i izgubiti 14 Nm obrtnog momenta.

Utešno je da se manje snage ipak neće mnogo odraziti na ukupne performanse najprodavanijeg sportskog modela na svetu, a u "plavom ovalu" kažu da je pomenuto prigušenje jedini način s kojim se gromoglasni motor može nositi s najnovijim normama o emisiji izduvnih gasova koje su posebno nemilosrdne u većini evropskih država.

Bez obzira na izbor menjača (6-stepeni ručni ili 10-stepeni automatski) i karoserije (Fastback ili Convertible), Mustangov "čištiji" V8 za kupce u Evropi bi trebalo da razvija 440 KS (verzija GT), odnosno 450 KS u verziji Mach 1 koja je dodatno prilagođena za korišćenje na stazi.

Nezvanično, Mustang naredne (sedme) generacije bi trebalo da bude predstavljen 2023. godine, a u Fordu su već najavili da će proizvodnja Mustanga koji će pokretati samo elektromotori krenuti krajem 2028. godine.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 612



Komentari