home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Mitsubishi Pajero Evolution

Sportsko nasleđe japanskog proizvođača nije ograničeno samo na WRC. Mitsubishi je nekada dominirao na reliju Dakar, a ovaj homologacijski Pajero Evolution iz 1997. godine je podsetnik na slavne dane.

Mitsubishi je proizveo ukupno 2693 primeraka Pajera Evolution između 1997. i 1999. godine, kako bi zadovoljio kriterijum za T2 klasu serijskih vozila. Ovaj primerak je završen crvenom bojom, što ga čini još ređim, s obzirom na to da je proizvedeno samo 87 primeraka u toj specifikaciji, piše Jutarnji.hr.

Mitsubishi Pajero Evolution

Sa 164.000 kilometara na satu, japanski SUV je u odličnom stanju. U listi se navodi da je poslednji put servisiran u avgustu 2021. godine, te dolazi s potpunom istorijom servisiranja. Reč je o drugoj generaciji baziranoj na varijanti s troja vrata, koja se prodavala između 1991. i 1999. godine.

Mitsubishi Pajero Evolution

Ipak, značka ‘Evolution‘ je značila kraće međuosovinsko rastojanje od svoje standardne braće. Do znanja da ovo nije običan Pajero daju još i širi blatobrani u boji karoserije, off-road branici, produžeci bočnih pragova, dvostruke maglenke, ogromni otvor na poklopcu motora, Ralliart blatobrani i zadnji spojler. Isto važi i za Recaro sedišta u kabini.

Međutim, možda se ono najvažnije krije ispod poklopca motora. 3,5 litarski V6 MIVEC atmosferski motor je bio sposoban da proizvede 209 kW/284KS, što je bila velika stvar za terenca iz 90-ih. Ove brojke su se slale na sva četiri točka putem ručnog ili automatskog menjača, a ostale nadogradnje uključuju redizajnirano oslanjanje s dvostrukim polugama na prednjoj strani, čvršću zadnju osovinu i direktnije upravljanje.

Mitsubishi je na Dakaru učestvovao 26 puta, s različitim verzijama Pajera. Pobedio je 12 puta, uz rekordnih sedam uzastopnih pobeda od 2001. do 2008.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Chrome Temple



čitanja : 415



Komentari