home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Hyundai Tucson

Novi TUCSON, IONIQ 5 i BAYON, tri nova Hyundai modela su dobili najbolje ocene od nezavisne organizacije za procenu bezbednosti vozila European NewCar Assessment Programme (Euro NCAP). I TUCSON i IONIQ 5 su ocenjeni za bezbednost sa maksimalnih pet zvezdica, dok je BAYON ocenjen sa četiri zvezdice.

Vozila u toku testiranja bezbednosti Euro NCAP-a su ocenjena u sledeće četiri kategorije: ‘odrasli putnik’, ‘dete putnik’, ‘učesnik u saobraćaju’ i ‘pomoć bezbednosti’. Hyundai TUCSON, ocenjen sa pet zvezdica, odlično se pokazao u kategorijama ‘odrasli putnik’ i ‘dete putnik’. IONIQ 5 se takođe istakao u ovim kategorijama, kao i u kategoriji ‘pomoć u bezbednosti’. BAYON se najbolje pokazao u kategoriji ‘dete putnik’.

Hyundai Ioniq 5

“Činjenica da su TUCSON i IONIQ 5 dobili maksimalnih pet zvezdica na ocenjivanju bezbednosti od strane Euro NCAP-a služi kao dokaz da Hyundai nije samo lider u budućoj mobilnosti, već da su naši automobili među najbezbednijim automobilima u Evropi,” rekao je Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik marketinga i proizvoda Hyundai Motor Europe. “Euro NCAP ocenjivanja pokazuju da je Hyundai posvećen da garantuje svojim kupcima, kao i ostalim učesnicima u saobraćaju, visok nivo bezbednosti i rešenjaza mobilnost zasnovanih na tehnologiji.”

Smart Sense: Skup bezbednosnih funkcija na Hyundai vozilima

Hyundai modeli su opremljeni sa Hyundai Smart Sense funkcijama aktivne bezbednosti i pomoći u vožnji. Pored svog unapređenog sistema od 7 vazdušnih jastuka kako bi putnici na prednjim sedištima bili još bezbedniji, novi unapređeni bezbednosni paket modela TUCSON sada uključuje Sistem za vožnju auto-putem (HDA), Monitor mrtvog ugla (BVM), Sistem za izbegavanje sudara u mrtvom uglu (BCA) i Sistem za izbegavanje frontalnog sudara (FCA). Na auto-putu, HDA pomaže da TUCSON reguliše brzinu, održi razdaljinu od vozila ispred i da održava vozilo u svojoj traci. BVM prikazuje prostor iza vozila na instrument tabli kad se koristi signal skretanja. BCA nadgleda zadnje uglove i upozorava vozača kada je drugo vozilo detektovano, primenjujući diferencijalno kočenje po potrebi. FCA autonomno koči da bi izbegao sudare sa kolima, pešacima i biciklistima. Funkcija sada uključuje i skretanje na raskrsnici, proširujući bezbednost u sprečavanju sudara u raskrsnicama kad skrećete levo. IONIQ 5 je prvi Hyundai model koji nudi Sistem vožnje auto-putem 2 (HDA 2). HDA 2 čini vožnju na auto-putu udobnijom kombinovanjem pametnog tempomata zasnovanog na navigaciji (NSCC) i Sistemu za praćenju trake (LFA) i korišćenjem mogućnosti Nivoa 2 autonomne vožnje. Ova funkcija koristi prednju kameru, radarske senzore i navigacione podatake za kontrolisanje brzine, pravca i udaljenosti, kao što pomaže vozaču u promeni trake.

Poput drugih članova Hyundai SUV porodice, BAYON daje prioritet bezbednosti i standardno dolazi sa podužim spiskom Smart Sense funkcija. Pored bezbednije vožnje na auto-putu, Upozorenje na koncentraciju vozača (DAW) može da upozori vozača kad se detektuje pospanost ili nekoncentrisana vožnja. Upozorenje na polazak vozila ispred (LVDA) upozorava vozača kad ne reaguje dovoljno brzo na kretanje vozila ispred.

Hyundai proizvodi modele koji redovno dobijaju od Euro NCAP-a ocene za vrhunsku bezbednost. Uz najnovije dobitnike, modele TUCSON i IONIQ 5, raniji Hyundai modeli koji su dobili ocenu od maksimalnih pet zvezdica su i30, KONA, SANTA FE, IONIQ i NEXO.

O Euro NCAP-u

Euro NCAP organizuje testove sudara i bezbednosti na novim vozilima i pruža kupcimaautomobila realnu i nezavisnu procenu bezbednosnih performansi za neke od najpopularnijih automobila koji se prodaju u Evropi. Osnovan je 1997. godine i podržan od strane nekoliko evropskih vlada, automobilskih, potrošačkih i osiguravajućih kompanija, EuroNCAP je brzo postao katalizator za podsticanje značajnih bezbednosnih poboljšanja u dizajnu novih automobila.

PR saopštenje



čitanja : 293



Komentari