
Gašenje velikog projekta najpoznatijih voditelja posvećenih automobilima će rastužiti na milione fanova...
Nakon samo pet godina DriveTribe odlazi u večna lovišta, baš kao i FoodTribe. Razlog je očekivan, a autori projekta kažu da su u poslednje vreme "značajni izazovi u industriji“ izazvali velike probleme za njihov rad, odnosno stvorili "izuzetno teško radno okruženje za kompanije koje zavise od oglašavanja“.
Sajt i aplikacije se gase do kraja ovog meseca, dok će svim pretplatnicima i kupcima aplikacije novac biti vraćen, piše Index.hr.
Dobra vest je da će Richard Hammond nastaviti da ažurira sadržaje na društvenim medijima gde je DriveTribe prisutan, a posebno se odnosi na YouTube kanal s više od dva miliona pretplatnika te Facebook. Hamster je tom prilikom izjavio: "Iako smo stvarno razočarani što naše poslovanje s DriveTribe webom mora da se završi, presrećan sam što nastavljam naš odnos s ovom briljantnom zajednicom.“
Projekat DriveTribe nije nikada zaživeo kao online platforma za automobilske entuzijaste u željenom opsegu pa je uprkos ogromnim ulaganjima u samo prve dve godine generisao gubitak od oko 12.5 miliona GBP. Pandemija i kriza izazvana nedostatkom poluprovodnika su zacementirali sudbinu projekta.
"Svi smo stvarno razočarani što su izazovi u industriji jednostavno onemogućili nastavak poslovanja u sadašnjem obliku“, konstantuje Jeremy Clarkson, dok je James May dodao: "Strašna je šteta što ovo moramo da pustimo. DriveTribe i FoodTribe su briljantne platforme koje su inspirisale mnoge nove pisce i blogere da stvore odlične stvari“.
Izvor: Index.hr
Foto: DriveTribe