home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
DriveTribe

Gašenje velikog projekta najpoznatijih voditelja posvećenih automobilima će rastužiti na milione fanova...

Nakon samo pet godina DriveTribe odlazi u večna lovišta, baš kao i FoodTribe. Razlog je očekivan, a autori projekta kažu da su u poslednje vreme "značajni izazovi u industriji“ izazvali velike probleme za njihov rad, odnosno stvorili "izuzetno teško radno okruženje za kompanije koje zavise od oglašavanja“.

Sajt i aplikacije se gase do kraja ovog meseca, dok će svim pretplatnicima i kupcima aplikacije novac biti vraćen, piše Index.hr.

Dobra vest je da će Richard Hammond nastaviti da ažurira sadržaje na društvenim medijima gde je DriveTribe prisutan, a posebno se odnosi na YouTube kanal s više od dva miliona pretplatnika te Facebook. Hamster je tom prilikom izjavio: "Iako smo stvarno razočarani što naše poslovanje s DriveTribe webom mora da se završi, presrećan sam što nastavljam naš odnos s ovom briljantnom zajednicom.“

Projekat DriveTribe nije nikada zaživeo kao online platforma za automobilske entuzijaste u željenom opsegu pa je uprkos ogromnim ulaganjima u samo prve dve godine generisao gubitak od oko 12.5 miliona GBP. Pandemija i kriza izazvana nedostatkom poluprovodnika su zacementirali sudbinu projekta.

"Svi smo stvarno razočarani što su izazovi u industriji jednostavno onemogućili nastavak poslovanja u sadašnjem obliku“, konstantuje Jeremy Clarkson, dok je James May dodao: "Strašna je šteta što ovo moramo da pustimo. DriveTribe i FoodTribe su briljantne platforme koje su inspirisale mnoge nove pisce i blogere da stvore odlične stvari“.

Izvor: Index.hr

Foto: DriveTribe



čitanja : 838



Komentari