Bugatti je već lansirao nekoliko specijalnih verzija Chirona, ali ovde se radi o posebnom modelu.
Doduše, i ovaj model u osnovi nosi Chironovu arhitekturu i pogon, ali uz važne promene. Ipak se radi o automobilu kojim se obeležava 110 godina postojanja kompanije, ali i veliki zaokret u poslovanju nastao pod novom grupacijom s dodatkom Rimčevog imena, piše Index.hr.
Podsetimo, Centodieci je prvi put prikazan još u leto 2019. godine na Pebble Beach Concours d’Eleganceu, a od tada su uspeli da naprave prototip i s njim odrade čak 50.000 testnih kilometara, uključujući i test izdržljivosti na stazi Nardo u severnoj Italiji. Upravo je na toj stazi dugoj 12.6 km ovaj Bugatti isprobao i vožnju na maksimalnih 380 km/h.
Kako otkrivaju u Bugattiju, testni je Centodieci dnevno odrađivao 1200 testnih kilometara, a zaustavljao se samo kad su bile potrebne zamena vozača, revizija i tehnička provjra vozila. U kompaniji su svesni da će biti retki slučajevi da automobil vozi punom brzinom, ali njihova filozofija je da takve stvari moraju da temeljito provere.
Sasvim logično, posebno ako se uzme u obzir da će svaki kupac ovaj automobil platiti najmanje osam miliona evra. Podsetimo, Centodieci je moderna interpretacija EB 110, a pokreće ga poznati 8.0 W16 motor pojačan na 1600KS. 100 km/h postiže za 2.4 sekunde.
Izvor: Index.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Bugatti