
Odgovor na ovo pitanje dao je Matija Renić. Rimčev razvojni inženjer koji je imao čast da zbog nauke slupa 11 Nevera, ali i prvi koji se provozao Pelješkim mostom, dao je nekoliko zanimljivih izjava.
Tako smo prvo mogli da saznamo da Rimac razmišlja o daleko boljim ubrzanjima i da je 1.85 sekundi kod Nevere (za ubrzanje do 96 km/h) rezultat kompromisa. Sada je otkrio i kako Rimac stoji kada su SUV-ovi u pitanju, navodi Index.hr.
Na pitanje magazina The Drive da odgovori da li bi Rimac mogao da proizvede izuzetno profitabilni SUV model, Renić je odmahnuo glavom i rekao: "Nikada. To je ono što Mate (Rimac) kaže.“
Pomalo neočekivano jer su SUV maniji do danas podlegli gotovo svi ekskluzivni proizvođači, od Aston Martina, preko Lamborghinija do Ferrarija. Ovako čvrsta odluka objašnjenje ima u sledećem pitanju.
Naime, novinar je Renića pitao da li će Rimac proizvesti jeftiniji model u cenovnom rangu od 200.000 do 300.000 evra koji bi mogao protiv Ferrarija F8, Renić je odgovorio: "Želimo da ostanemo na strani visokih performansi. Vrhunske performanse, ekskluzivnost i male serije.“
Kad se sve rezimira, Rimac sasvim sigurno neće ići ispod Nevere po pitanju cene i performansi, što u prevodu znači dva miliona evra za donju granicu.
Izvor: Index.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Rimac