home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Rimac Nevera

Odgovor na ovo pitanje dao je Matija Renić. Rimčev razvojni inženjer koji je imao čast da zbog nauke slupa 11 Nevera, ali i prvi koji se provozao Pelješkim mostom, dao je nekoliko zanimljivih izjava.

Tako smo prvo mogli da saznamo da Rimac razmišlja o daleko boljim ubrzanjima i da je 1.85 sekundi kod Nevere (za ubrzanje do 96 km/h) rezultat kompromisa. Sada je otkrio i kako Rimac stoji kada su SUV-ovi u pitanju, navodi Index.hr.

Na pitanje magazina The Drive da odgovori da li bi Rimac mogao da proizvede izuzetno profitabilni SUV model, Renić je odmahnuo glavom i rekao: "Nikada. To je ono što Mate (Rimac) kaže.“

Pomalo neočekivano jer su SUV maniji do danas podlegli gotovo svi ekskluzivni proizvođači, od Aston Martina, preko Lamborghinija do Ferrarija. Ovako čvrsta odluka objašnjenje ima u sledećem pitanju.

Naime, novinar je Renića pitao da li će Rimac proizvesti jeftiniji model u cenovnom rangu od 200.000 do 300.000 evra koji bi mogao protiv Ferrarija F8, Renić je odgovorio: "Želimo da ostanemo na strani visokih performansi. Vrhunske performanse, ekskluzivnost i male serije.“

Kad se sve rezimira, Rimac sasvim sigurno neće ići ispod Nevere po pitanju cene i performansi, što u prevodu znači dva miliona evra za donju granicu.

Izvor: Index.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Rimac



čitanja : 459



Komentari