home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia gama

Dacia razmatra proširenje svoje osnovne linije novom linijom modela baziranom na modularnoj arhitekturi matične kompanije Renault.

Fleksibilnost Renaultove CMF-B platforme – na kojoj Dacia planira da bazira sve buduće proizvode u svrhu racionalizacije – otvara put brendu da cilja nove kupce u novim segmentima i ubrza svoju putanju brzog rasta na ključnim globalnim tržištima.

Na sajmu automobila u Parizu, britanski Autocar je pitao glavnog dizajnera brenda, Dejvida Duranda, da li će Jogger pratiti još novih modela. Odgovorio je: „Nastavljamo da istražujemo različita polja. Razmišljamo o drugim modelima koji bi mogli da upotpune trenutni asortiman. To je još uvek projekat; još nije odlučeno. „Mnoge stvari mogu da se dese, ali nećemo ostati sa onim što imamo danas, a da ne istražimo druge oblasti koje bi imale mnogo smisla z Daciju.”

Duran nije potvrdio u koje segmente Dacia teži da uđe.

Ne postoji očigledna praznina u Dacia gami, ali proširenje sa obe strane malog Springa i budućeg velikog Bigstera izgleda malo verovatno, tako da adaptacije postojećih i budućih modela izgledaju izvodljivije.

Renault je lansirao Arkanu 2021. godine kao krosover u stilu kupea. Neizvesno je da li bi Dacia želela da pruži sličan tretman Dusteru ili Bigsteru; može biti u sukobu sa etosom proizvoda brenda koji predstavlja funkciju preko forme. Još jedan potencijal je karavan verzija Sandera u stilu prethodne generacije Logana MCV.

Durand je rekao da je proširenje asortimana moguće zbog smanjenih troškova koje pružaju Renaultove već razvijene platforme.

„Od pomoći imamo našeg starijeg brata Renault, što nam mnogo pomaže“, rekao je on. „U stvari, bez Renaulta ne bismo mogli da postojimo. Potrebna nam je stručnost grupe, sva tehnologija sa polica koju možemo da izaberemo da bismo se prilagodili propisima i emisijama. Ima puno smisla biti u ovoj grupi.”

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 550



Komentari