home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Wuling Nano EV

Gotovo sedam miliona ljudi kupilo je novi električni automobil u Kini prošle godine, daleko najviše u svetu.

Kinezi se kunu u električne automobile, posebno sve popularnije domaće marke. To su moderni, sve kvalitetniji i jeftiniji. Najmanji Wuling, koji inače ne zadovoljava evropske sigurnosne standarde, može se kupiti za nešto više od pet hiljada evra.

"Kineski automobili su sve bolji i bolji. Vožnja je udobnija, sigurnija, a izgled je puno bolji. Kineski brendovi postaju sve konkurentniji, uveli su mnoga poboljšanja", rekao je stručnjak za kinesko tržište automobila Vu Je.

Kinezi nemaju navike i uverenja kao mi u Evropi da je najbolji tačno definisan – obično nemačka marka automobila. Dedovi su im vozili bicikle, očevi motocikle, pa brže probaju nešto novo.

Takođe širom Azije, nemački, japanski i američki automobili gube tržišni udeo u korist kineskih marki. Recimo, BYD, akronim koji znači "Stvori svoj san", sve više konkuriše čak i Tesli, od koje su Kinezi najviše naučili.

"Prelazak na električna vozila je globalni trend. I ovo je naša prilika da si otvorimo put prema evropskom tržištu, tvrđavi automobilizma, posebno Nemačkoj koja je sinonim za kvalitetne i luksuzne automobile", rekao je Kis Čen, direktor odeljenja za izvoz pod brendom NIO.

Kina dobija bitku za prevlast na tržištu automobila uglavnom na račun rastuće prodaje električnih vozila. Na domaćem terenu ima razgranatu mrežu punjača, pristup sirovinama i na kraju, ali ne manje važno, podršku države koja je sistematski i finansijski podupirala takve kompanije.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Wuling



čitanja : 730



Komentari