home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Alfa Romeo logo

Dizajneri sajtova za Ram i Alfa Romeo mogu da budu ponosni, budući da su ti brendovi vodeći u kategoriji masovnog tržišta i premium kategorijama u studiji o ocenjivanju sajtova proizvođača koju sprovodi J.D. Power dva puta godišnje.

Ipak, brendovi Stellantisa nisu jedini koji su dobro obavili posao. Uopšte, prosek industrije se poboljšava i u segmentu premium i masovnog tržišta, pokazalo je istraživanje. U prvoj je prosečno zadovoljstvo ovog leta 724 od 1000, dva boda više u odnosu na zimu i 13 bodova u odnosu na prošlo leto, navodi Jutarnji.hr.

Slično tome, zadovoljstvo sajtovima robnih marki masovnog tržišta je na 713 bodova od 1000, što je za pet bodova više u odnosu na zimu i osam bodova više u odnosu na prošlo leto. U premium segmentu, Alfa Romeo vodi sa 755 bodova, šest bodova ispred BMW-a, 10 bodova ispred Infinitija, 14 bodova ispred Jaguara i 18 bodova ispred Porschea.

Nasuprot tome, Volvo i Audi zaostaju sa 689 bodova, iza Genesisa (699 bodova), Tesle (720) i Cadillaca (721), od kojih su svi lošiji od proseka segmenta. U međuvremenu, u segmentu masovnog tržišta, Ram vodi s impresivnih 735 bodova, što ga stavlja šest bodova ispred GMC-a, sedam bodova ispred njegovog stabilnog kolege Jeepa, osam bodova iznad Subarua i 22 boda ispred proseka industrije.

Poput Audija, Volkswagenov sajt je bio najlošij u svom segmentu i najslabije ocenjen u celoj industriji sa 683 boda. Zaostajao je za Fordom (684), Buickom (689), Hyundaijem (693) i Nissanom (705).

Iako sajt marke ne odražava nužno i kvalitet vozila, on je prva tačka kontakta za mnoge kupce, što je čini važnim područjem fokusa. Prema J.D. Poweru, atraktivan sajt kojim se lako kreće i koji je brz može da poboljša iskustva kupaca i dovede ih u izložbene salone.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Alfa Romeo



čitanja : 1415



Komentari