home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche 911 GTS

Glavni finansijski direktor Porschea, Luc Meške, bio je prisutan na svetskoj premijeri Macana EV u Singapuru, gde se osvrnuo na to da budućnost motora s unutrašnjim sagorevanjem možda i nije tako mračna.

U intervjuu datom za ANE, on je rekao: „Vode se brojne diskusije trenutno u vezi s krajem motora SUS. Mislim da on može biti odložen.“

Meške naravno na umu ima zabranu prodavanja novih konvencionalnih vozila u EU počev od 2035. Da bismo pojasnili stvari, reći ćemo da se zabrana odnosi na automobile koji emituju štetne gasove, tako da u teoriji, modeli koji umesto benzina kao gorivo koriste vodonik ili oni koji troše sintetička goriva, mogu biti legalizovani. Marta 2023., Rojters je izvestio o nacrtu Evropske komisije po kojem se dozvoljava prodaja novih automobila s motorima SUS nakon 2035., ukoliko se oni kreću uz pomoć klimatski neutralnih goriva.

Kasnije u septembru, pojavio se nastavak priče u vidu još jednog nacrta po kojem se od proizvođača automobila zahteva da demonstriraju da njihova vozila mogu da se kreću u potpunosti na e-goriva koja su ugljenično neutralna.

U slučaju Porschea, on projektuje da će više od 80 odsto automobila koje globalno na godišnjem bude plasirao na tržište, biti s čisto električnim pogonom do 2030. U međuvremenu, benzinski model će biti „pre vremena“ penzionisan u EU, jer će u boloku prva generacija Macana prestati da egzistira u toku ove godine zbog predstojećih propisa o sajber bezbednosti. Čisto električna druga generacija će indirektno zauzeti njegovo mesto, ali po mnogo višoj ceni.

Izvor: Automotoshow.rs

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Porsche



čitanja : 334



Komentari