home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche 911

Osma generacija Porscheovog besmrtnog modela 911 je stigla do redizajniranog izdanja koje se krije iza interne oznake 992.2, a u Štutgartu su uz osveženi 911 po prvi put ponudili i hibridnu verziju s kojom je delimična elektrifikacija, očekivano, pre svega u službi performansi automobila čije prvo izdanje je predstavljeno na Sajmu automobila u Frankfurtu davne 1963. godine.

Uz predstavljanje prvog "elfera" s hibridnom pogonskom grupom, jer zbog mase sadašnjih baterija u Porscheu ne razmišljaju previše o verziji koju bi pokretali samo elektromotori, iz čuvene nemačke automobilske kompanije stigla je i informacija da će potencijalni kupci i dalje moći da računaju na nekoliko verzija Porschea 911 čiji su 6-cilindarski boxer motori kombinovani s ručnim 7-stepenim menjačem.

Koliko u Štutgartu vode računa o željama tradicionalista možda najbolje otkriva podatak da je 911 u raznim verzijama prošle godine na globalnom nivou stigao do 50.146 kupaca. Kako navodi Klix.ba, za modele s tri papučice odlučilo se nešto manje od 40 odsto kupaca, što je rukovodstvu Porschea bilo više nego dovoljno za odluku da u životu i dalje drži pojedine verzije "elfera" s ručnim menjačem, bez obzira što je njihov čuveni superbrzi automatski menjač sa dva kvačila (PDK) s kojim se može upravljati i ručno već odavno pokazao prednosti u odnosu na opciju s papučicom kvačila.

Carrera 3.0, Carrera GTS 3.6 T-Hybrid i Carrera 4 GTS 3.6 T-Hybrid su prvi modeli redizajniranog Porschea 911 koji će kupcima biti dostupni samo u kombinaciji s 8-stepenim automatskim menjačem (PDK), a s otkrivanjem ostatka osveženog društva (uključujući i posebna brojčano ograničena izdanja) videćemo šta su u Porscheu pripremili za ljubitelje tradicionalnih rešenja kojih se ne žele odreći.

Podsećanja radi, Porsche je za 911 pre redizajna ručni menjač nudio u kombinaciji s verzijama Carrera T, Carrera 4S Targa, Carrera GTS/4GTS, GT3, Sport Classic i S/T.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Porsche



čitanja : 373



Komentari