home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Citroen logo

Citroen isključuje manje i veće modele u svojoj budućoj liniji i umesto toga će se fokusirati na automobile u najvećim mejnstrim segmentima Evrope.

U razgovoru za Autocar, izvršni direktor Tijeri Koskas je rekao da brend „treba da bude u glavnim segmentima, a ne u nišnim segmentima“. Ovo u stvari potvrđuje da će u budućnosti asortiman počinjati sa C3 iz B-segmenta, sa Amijem ispod njega, a završavati sa C5 Aircrossom u C-segmentu.

Citroen C1

Koskas je rekao da Citroen nema planove za naslednika C1 zbog nemogućnosti da ga učini profitabilnim, i u suštini je isključio zamenu za C5 X iz D-segmenta.

On je dodao: „Citroen treba da bude u B- i C-segmentima jer je ovo srce brenda.”

Citroen C5 X

Koskas je rekao da postoji „veliki jaz“ po ceni između 10.000 i 20.000 evra između Amija i novog e-C3, ali na pitanje njegovog popunjavanja „nije lako“ odgovoriti. „Trenutno nemamo planove, ali pitanje je kako to ispuniti. „Ako uđete u A-segment [sa zamenom za C1] očekivali biste da ćete platiti manje od B-segmenta, ali troškovi proizvodnje za nas su isti.”

Citroen će nastojati da koristi svoju platformu „Smart Car“ za buduće modele u tim ključnim segmentima kako bi smanjio troškove. Ova arhitektura, koja je uvedena na novom C3, napravljena je koristeći manje delova, tako da je jeftinija i lakša za proizvodnju.

Citroen e-C3

Koskas je rekao da budući Citroenovi neće biti konvencionalni hečbekovi ili SUV-ovi jer je „u DNK Citroena da predlaže nove stvari”. Umesto toga, brend će uvesti „nove oblike koji ne postoje” na budućim modelima. „Preuzećemo rizik, moramo da uzdrmamo tržište i Citroen to može da uradi“, dodao je Koskas. „Uradićemo to u B- i C-segmentima, što je većina evropskog tržišta. To je mesto gde treba da budemo."

Koskas je rekao da Citroenova buduća linija neće imati mnogo automobila, dodajući: „Ne postoji magični broj, ali pet ili šest modela dobro pozicioniranih, zaista privlačnih kupcima.”

Citroen e-C3 Aircross

Koskas očekuje da će većina prodaje Citroena biti električna do 2030. godine, ali brend planira da nastavi sa proizvodnjom modela motora sa unutrašnjim sagorevanjem i hibrida jer „kao popularan brend, moramo da ponudimo pristupačnu mobilnost svima“.

Uopšteno govoreći, Citroen će nastojati da nastavi da gura svoju poruku o jednostavnosti i da obezbedi da njegovi modeli ostanu pristupačni i da nisu prepuni nepotrebne opreme. „Jasno nam je šta smo“, rekao je Koskas. „Povoljni automobili, jednostavni automobili, udobni automobili. Mi nismo tehnološke božićne jelke."

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1002



Komentari