
Dacia je jedini proizvođač koji u svim modelima (Sandero, Stepway, Logan, Duster i Jogger) nudi dvogorivne motore na benzin i plin (TNG), a do sada su prodali milion vozila s dvogorivnim motorima.
Dacia još od 2010. godine nudi motore s pogonom na benzin i tečni naftni gas, a sada je prodala milioniti primerak takvog vozila (ukupno u svim zemljama prodaje).
Dvogorivni sistem koji se od 2020. naziva ECO-G100 razvija obrtni moment od najviše 170 Nm pri 2000 o/min te pruža brojne prednosti:
Snažniji je od benzinske verzije (za 10 KS i 10 Nm), troši 10 % manje goriva i ispušta 10 % manje emisija CO2. Budući da ispušta 90% manje sitnih čestica, može se pohvaliti i manjim ugljeničnim otiskom.

Vozila marke Dacia se konstruišu na način da se u njih može ugraditi plinski pogon, pri čemu se rezervoar TNG-a ugrađuje u prostor koji je u drugim vozilima rezervisan za rezervni točak, što znači da ne utiče na kapacitet rezervoara benzina niti zauzima mesto u prtljažniku.
Motor ECO-G100 je dostupan po povoljnoj ceni i donosi dugoročne uštede.
Dvogorivni motor radi jednako dobro bez obzira na to koju vrstu goriva upotrebljava (TNG ili benzin).
Motor ECO-G100 ostvaruje rekordan domet od do 1500 km.
Izvor: Vidiauto.com / Dacia