
Renault će preporučivati različite mehaničarske radnje za specifične modele i usluge. Npr. vlasnik Renaulta 5 će biti povezan s mehaničarima koji su posebno dobro upućeni u održavanje superminija iz sedamdesetih godina prošlog veka.
U svrhu proširenja Renaultovog odeljenja The Originals posvećenog promovisanju istorijskih modela i prodaji robe, u početku će osam lokacija dobiti pečate odobrenja, a sve se nalaze u Francuskoj.
Ipak, Renault planira da postepeno širi svoju mrežu na 25 odabranih garaža u državi, tako da će ljudi u 80 posto zemlje biti udaljeni od stručnjaka najviše 100 kilometara. Nakon toga sledi ekspanzija na globalnom nivou, navodi Klix.ba.
Osim nove usluge, Renault je objavio i 50 originalnih priručnika za popravku namenjenih klasičnim modelima. Priručnici su dostupni onlajn i potpuno besplatno, a tu je i niz videa s uputstvima.
"Jasno je da su Porsche i Ferrari referenca, jer se zaista brinu za kolekcionare", rekao je šef Renaultovog marketinga Arno Beloni.
On je dodao da je Renaultovo nasleđe sredstvo borbe protiv mlađih i konkurentnih brendova iz Kine, jer "nema snažnog brenda na svetu bez nasleđa".
"Imamo mlade brendove iz svih delova sveta, ali oni nemaju nasleđe. Moguće je da uspeju, ali snažniji ste ako imate nasleđe. Svaki put kad ga valorizujete, poštujete ga, pričate o njemu i oživite ga, vi ste jači", dodao je on.
Osim jačanja brenda, postoji i opipljiva finansijska korist od fokusiranja na nasleđe.
"Ekonomisti priznaju da je nasleđe veoma važno za kompaniju te da joj daje na vrednosti, ali isto tako daje vrednost i modernoj kompaniji. Svaki put kad organizujemo događaje vezane za stare automobile, to povećava vrednost svih automobila istog ranga. Kada smo završili posao na Renaultu 17 restomod, vrednost ovog modela je porasla na tržištu, a to daje veću vrednost trenutnom Renaultovom asortimanu koji nema nikakve veze s modelom 17", kaže Beloni.

Ovo je posebno važno za Renault, koji je napravio sjajan posao s novim modelima Renault 4 i 5, dok novi Twingo stiže naredne godine.
Izvor: Klix.ba / Autocar.co.uk
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Renault