
* Ističe se Alfa Romeo Junior: od lansiranja, dostigao je 36.000 porudžbina na 38 tržišta, sa 18% u potpuno električnoj verziji, potvrđujući se kao ključni element u obnavljanju ponude.
* Sa preko 8.700 prodatih automobila, mart 2025. bio je najbolji mesec od juna 2019. i omogućio je Alfa Romeu da dostigne svoj najveći tržišni udeo u Evropi u poslednjih sedam godina (0,5%), rezultat postignut zahvaljujući snažnom doprinosu cele ponude – Juniora, Tonalea, Stelvija i Giulije.
Alfa Romeo je završio prvi kvartal 2025. godine sa rezultatima koji pokazuju snažan rast, potvrđujući njegov kontinuirani međunarodni rast, sada sa prisustvom na preko 70 tržišta širom sveta. Isporuke krajnjim kupcima su porasle za 29% globalno u poređenju sa istim periodom 2024. godine, sa snažnim rezultatima u proširenoj Evropi od +43%, i na Bliskom istoku i u Africi od +9%.
Doprinos Juniora ovim rezultatima je bio ključan: najsveobuhvatnija komercijalna ponuda u segmentu znači da je dostupan u dve električne varijante (156 KS i 280 KS), hibridu od 145 KS i Ibridi Q4.
Nekoliko meseci od lansiranja u 38 zemalja, Junior je dostigao 35.000 porudžbina, od kojih je 18% u potpuno električnoj konfiguraciji. Entuzijazam sa kojim su evropski kupci dočekali Juniora je bio pokretačka snaga cele ponude, koju čine i Tonale, Giulia i Stelvio. U svojim segmentima, sva tri modela nastavljaju da otelotvoruju vrednosti sportskog duha i inovativnosti širom sveta, a obe ove vrednosti su svojstvene brendu Alfa Romeo.
Takođe vredi istaći performanse u martu, najboljem mesecu za prodaju Alfa Romea od juna 2019. godine, sa preko 8.700 prodatih automobila širom sveta, što je povećanje od 33% u poređenju sa martom 2024. godine. U istom mesecu, brend je zabeležio svoj najveći tržišni udeo od 2018. godine u Evropi (EU30), od 0,5%, što je povećanje od 0,15 procentnih poena u odnosu na isti period prošle godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Stellantis