
Otuda geneza autentične i ambiciozne saradnje koja spaja dve italijanske ikone ujedinjene zajedničkom vizijom: stalne inovacije, izuzetnost u sportu i uvek pomeranje svojih granica.
Ovaj susret oživljava potpuno sadržajno putovanje, tokom kojeg se Alfa Romeo i Luna Rossa zajedno suočavaju sa neviđenim izazovom: Američkim kupom, najprestižnijim jedriličarskim trofejem na planeti.
Sada u svom 38. izdanju, takmičenje uključuje milione navijača i, po prvi put u istoriji, posetiće Italiju i evokativni pejzaž Napuljskog zaliva – idealno okruženje gde se pejzaž, sportska kultura i infrastruktura spajaju na jedinstven način.
Kao zvanični sponzor, Alfa Romeo sa entuzijazmom prihvata ovu novu avanturu, jer deli istu filozofiju koja animira tim Luna Rossa: takmičarsku odlučnost u kombinaciji sa najsofisticiranijim tehnološkim inovacijama. Da bi postigli najambicioznije ciljeve i najbolje performanse, Alfa Romeo i Luna Rossa se oslanjaju na stručnost, dizajn, upotrebu nekih od najsavremenijih materijala na svetu i najbolje inženjerske tehnike.
Zvanična objava novog partnerstva je objavljena danas u zanimljivom videu, u kojem učestvuju Santo Fičili, generalni direktor Alfa Romea; Kristijano Fiorio, šef marketinga, komunikacija i strateških projekata za Alfa Romeo; i Maks Sirena, direktor tima Luna Rossa. Zajedno, ova tri vodeća imena daju glas priči koja slavi 115 godina Alfa Romea i hrabrost da se prihvate novi izazovi, sa duhom onih koji se ne ograničavaju na nostalgična sećanja na svoju istoriju, već je ponovo pokreću usmerena ka budućosti. Konkretno, kroz evokativne slike i duboko emotivan ton, video ilustruje susret dva brenda koji pripadaju različitim svetovima, ali su animirani istom energijom i istim vrednostima smelosti, performansi, elegancije i italijanskog duha. Video počinje najavom tima Luna Rossa uz sjajni Alfa Romeo 1900 Super Sprint iz 1956. godine kao zvanične posade za Mile Milja – „najlepšu trku na svetu“, koja treba da počne u Breši 17. juna. I upravo je Maks Sirena taj koji povlači evokativnu paralelu između vožnje na putu i vođenja trkačkog čamca: menja se samo površina, asfalt umesto mora, ali uzbuđenje, instinkt i adrenalin ostaju isti.

Ove slike nisu samo simbolične već anticipiraju suštinu saradnje između Alfa Romea i Luna Rosse: konkretnu tehničku sinergiju, koja spaja dve izuzetne italijanske organizacije koje okuplja njihova zajednička vizija performansi i inovacija. Saradnja koja ide daleko dalje od vidljivosti ili komunikacije, pretvarajući se u pravu razmenu veština, sa timovima koji se bave zajedničkim razvojem visokotehnoloških rešenja. Predvodnik ovog putovanja je razmena znanja u ključnim oblastima kao što su upotreba naprednih materijala, upravljanje performansama i analiza podataka, oblasti u kojima oba tima imaju bogato iskustvo.
Santo Fičili, izvršni direktor Alfa Romea, ističe: „Ne može biti boljeg partnera od Luna Rosse, brenda koji, kao i mi, sa sobom donosi snažan identitet, bogatstvo istorije i jasnu viziju onoga što dolazi – strast prema sportu, težnju ka izuzetnosti, dubok osećaj pripadnosti i, pre svega, oličenje Italije. Baš kao Alfa Romeo.“
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Stellantis