
Reuters je nedavno objavio da je taj projekat već dva puta odložen zbog "nikakve potražnje". Ali iz Ferrarija poručuju: "drugi električni model zvanično – ne postoji".
Glavni izvršni direktor Ferrarija, Benedeto Vinja, bio je jasan tokom nedavne prezentacije rezultata za drugo tromesečje 2025. godine: "Nikada nismo govorili o drugom ili trećem električnom automobilu." Ukratko, nema kašnjenja jer nema proizvoda o kojem se priča. Sve izvan zvaničnih izjava ostaje u zoni špekulacija, navodi Jutarnji.hr.
Za sada se zna samo da će prvi električni Ferrari biti otkriven u etapama. Tehnološko srce vozila videćemo ove jeseni, a kompletni dizajn tek krajem 2026. godine. Nema govora o SUV-u, iako su prototipovi do sada koristili karoseriju Maseratija Levante, što bi moglo značiti da je reč o GT modelu.
Vinja je otkrio da je nedavno lično isprobao prototip na stazi i izrazio veliko zadovoljstvo postignutim. "Nema ni jednog sata kašnjenja", tvrdi Vinja. Ipak, cena će, prema navodima iz industrije, biti u skladu s ekskluzivnošću: više od 500.000 evra.
Ferrarijev strateški plan ostaje nepromenjen: do 2030. godine, 40 posto godišnje proizvodnje bi trebalo da čine električna vozila, još 40 posto hibridi, a preostalih 20 posto automobili s isključivo SUS motorima. V12 ostaje živ u modelima poput Purosanguea i 12Cilindri, dokle god zakoni i propisi to dozvoljavaju.
Izvor: Jutarnji.hr / Motor1.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Ferrari