home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Bigster 
Automobili rumunskog brenda nude najniže troškove održavanja

Još je rano za dobijanje tačnih podataka o prodaji Bigstera, ali rumunski proizvođač je više nego odlučan da pokaže kupcima da je najveći SUV u njegovoj ponudi idealan izbor. A najubedljiviji argument za kupovinu nisu motori ili oprema, prema studiji Nemačkog automobilskog kluba (ADAC).

Studija obuhvata veliki broj modela na evropskom tržištu i ima za cilj da utvrdi njihove troškove korišćenje. Rezultati nisu iznenađujući, jer svi Dacia modeli zauzimaju prvo mesto u svojim kategorijama, sa jasnom prednošću u odnosu na ostale. Poređenje stvarnih troškova korišćenja je ključno za mnoge vozače prilikom donošenja odluke o kupovini. Naravno, cena je jedan od najvažnijih faktora, ali postoje i oni koji gledaju mnogo dalje i uzimaju u obzir druge faktore kao što su amortizacija, potrošnja goriva, troškovi održavanja, gume, porezi i osiguranje.

Sve ovo su uzeli u obzir i stručnjaci ADAC-a, koji su kao osnovu koristili period od pet godina i 75.000 kilometara. Proračuni pokazuju da troškovi rada Bigstera iznose 42,2 centa po kilometru, a to se odnosi na MHEV verziju sa 140 KS i automatskim menjačem. Kod hibridne verzije sa 130 KS i pogonom na sva četiri točka, trošak je 49,8 centi po kilometru.

Dacia Bigster

Tako je Bigster najjeftiniji model u svojoj kategoriji, ispred drugog automobila u istoj kategoriji za čak 18,4 centa. Tokom pet godina, vlasnici Bigstera uštede 13.800 evra, a prema rečima stručnjaka, takav iznos je tipičan za modele B segmenta, a ne za C segment, gde je pozicioniran rumunski SUV. Ostali Dacia modeli su takođe lideri u svojim segmentima, ali su razlike u odnosu na ove druge mnogo manje. Spring košta 35,4 centa po kilometru, Sandero 34,9 centi, Jogger 42,9 centi po kilometru i Duster 44,4 centa.

Dacia Bigster

Najskuplja Dacia ikada prodata, Bigster ipak ostaje veran principima rumunskog brenda sa nenadmašnim odnosom uloženog i dobijenog. Po ceni bazne verzije rivalskog modela sada možete da kupite „full“ opremeljen Bigster... i da vam ostane dovoljno novca za zimovanje... Bigster je za Daciju revolucija. Baš tako - namoderniji i najskuplji automobil u istoriji. Jer, Rumuni do sada nisu prodavali model koji košta 33-34 hiljade evra. Sada prodaju... i to baš dobro... SUV C segmenta se razvukao na 4,57 metara, što je za 23 centimetra više od Dustera. Dovoljno je reći da je sa takvom veličinom vozilo namenjeno porodicama. Za razliku od Dustera, u Bigster sa lakoćom staje petoro putnika sa sve prtljagom.

Izvor: Sportal.blic.rs

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dacia



čitanja : 125



Komentari