
Xpeng se ističe kao ovogodišnji pobednik. Xpeng je postavio ambiciozan cilj prodaje 350.000 automobila do kraja 2025., ali je do kraja oktobra već prodao 355.209 vozila. To Xpeng čini prvim kineskim proizvođačem električnih automobila koji je ostvario svoje godišnje rezultate dva meseca pre roka, piše Revija HAK.
Samo Leapmotor i Xiaomi Auto drže korak s Xpengom. Leapmotor je prodao gotovo 460.000 automobila od ciljanih 500.000, dok je Xiaomi Auto dostigao 306.000 od planiranih 350.000. Tri marke su tako na vrhu ovogodišnje liste NEV vozila, dok se poznata imena kao što su Voyah, Nio i Zeekr još bore s ostvarenjem svojih ciljeva.
Voyah je prodao tek nešto više od polovine planiranih 200.000 vozila, dok je Nio daleko od plana od 440.000 vozila. Do 31. oktobra je prodao samo 240.000 vozila. Zeekr je na istom nivou s otprilike polovinom od planiranih 320.000 automobila.
Dakle, u Kini se ambicije lokalnih proizvođača ozbiljno hlade… Sve je izvesnije da ovakav rast, rat cenama i konkurenciju neki neće preživeti.
Izvor: Revijahak.hr / Yiche Ranking
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Xpeng