Nissan privlači kupce i mirisom?

Nissan će na svom štandu na sajmu automobila u Detroitu puštati primamljivi miris kako bi privukao i zadržao posetioce
Ovogodišnji auto show u Detroitu će biti prepun novih modela i koncept vozila koji će svojim izgledom i performansama mamiti uzdahe brojnih posetilaca. Ipak, japanski Nissan je odlučio da na malo drugačiji način privuče, odnosno zadrži ljude na svom štandu. Uz poneki automobil, lansiraće i novi – miris.
Nazvan 'the vert oriental', suptilni miris će biti periodično puštan u izložbeni prostor kako bi 'umirio' posetioce. Nissan se nada da će miris, koji navodno podseća na listiće zelenog čaja u vreme kineske žetve, postati zaštitni znak brenda i da će ga trgovci koristiti u svojim salonima širom sveta.
U mirišljavoj atmosferi, Nissan će u Detroitu predstaviti novi koncept i kompaktni hatchback, a biće izloženi i Nissan Leaf i zlatni GT-R razvijen u saradnji sa Usainom Boltom.
Izvor: Mojauto.net