Mercedesov odgovor na Jaguarovu provokaciju

Tek što je pre neki dan Jaguar svojim videom "Jaguar vs Chicken" pecnuo Mercedes i njegovu reklamu sa kokoškom za Magic Body Control (o tome OVDE), stiže i očekivana reakcija iz Mercedesa.
Tačnije, odgovor Mercedesa nije stigao u formi novog videa, već kao reklamni plakat na kome su nova S klasa i jaguar, a sve lepo uklopljeno kao reklama za Mercedesov PRE-SAFE brake system: "Because cat-like reflexes aren't fast enough. The PRE SAFE brake."
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Borba na zacelju premijum segmenta se bas zahuktala:) Ne bira se gde i kako se udara:) Ocekujemo novi odgovor Macke, pa onda opet Mecke:)
Ne napada se neko ko nema za sta.
Kakvu bmw-ovu inovaciju da napadnu na 7-ci ? : )
Не нападају се све иновације, него само оне бесмислене. Оне које не раде упарене са моторима мањим од 5 литара, што не раде ноћу, по киши, магли, преко 100 км/с, уколико има аутомобила испред итд итд...
БМВ не ради такве половичне експерименте а и индијанци из Јагуара добро знају где им је позиција и ко може да се напада да остане само згужвано перо, а коме се уз дужно страхопоштовање обраћају искључиво пријатељски!! ;)
Гагиба 20 Dec 2013, 02:30
Shvati da BMW takvo nesto ne moze napraviti. Nego, vidjeces sta ce sve MBC2 moci (dal' u vidu update-a softvera, dal' u vidu update tehnologije u sledecoj S klasi W223), ovo je tek pocetak.
Aj sad da izbacim i to kad se vec zahuktalo. Vec sam rekao da nova sedmica (G11) ima inovativni "dual HUD", a kad smo vec kod ogibljenja, u novoj sedmici ce menjac i ogibljenje da se podesavaju putem GPS satelita i spremno docekuju svaku uzbrdicu, nizbrdicu, krivinu,.... i po kisi, i po magli, i po snegu, nocu, danju, pri 100km/h, pri 250 km/h.... dakle rekao sam 2 od petnaestak noviteta koji ce polako da se otkrivaju kako se bude blizila sredina 2015.
Eto, necu da pomenem ugljenicna vlakna.
toma 20 Dec 2013, 02:58
S tim da ce to sluziti za ''sportsku voznju'' a ne za udobnost.
@Gagiba
Kada je Dzeg pravio luksuzne automobile i bio vise od premijuma, Bmw je pravio Isetu.
Da se razumemo, Jaguar u ovom slucaju je samo napravio bio dobru foru i cisto podelili posto je stvarno extra. Oni su mnogo daleko ako se gleda njihova prodaja i prodaja nemaca. Pa covece oni imaju samo 4 modela, jedan od 45.000, jedan od 70 i onda od 80 i 90.000. Kakvu ekstremnu prodaju pa ocekuju oni...Cisto malo pecnuli posto im bilo zanimljivo i to je to :-))
@03:10
BMW inzenjeri jos malo stvrdnuse ogibljenje i nastavise zadovoljno da trljaju ruke gledajuci rezultate prodaje:))))
A kad se 2020. u W223 pojavi MBC2 (koji ce mozda moci da funkcionise do 150km/h, i po oblacnom vremenu:)) onda cemo da pricamo. Tada ce g11 - "ubica w222" vec biti na zalasku karijere, i vec ce se uveliko govoriti o nekoj novoj hxx sedmici:)))
toma
Ne budi smesan. Bmw u ovoj kategoriji moze samo bespomocno da gleda u pravcu Mercedesa. Koga jos briga za dual hud u ovoj klasi ?
Nikako neki da shvate sta je bitno u ovoj klasi.
7-ca nikad nece biti ni do kolena S klasi.
Sa ovom klasom se ne ide na trke.
"7-ca nikad nece biti ni do kolena S klasi."
ma nisi uopste pristrasan...
ja sam cuo da vise nisu ni ista klasa :)))))))))))
Bs8
Pa i nisu. Nova S klasa je vise konkurent Bentliju i Rolsu.
A 7-ca i A8 da se biju. : )
nego vidim i na onom nasem testu sto si postavio mu zameraju kvalitet.mada kakve veze ima ako nije mnogo kvalitetan,bitno je da mu ambijentalno svetlo svetli ljubicasto :)))
Bs8
Pa naravno da je nekvalitetan, zato je razbio Rolsa i Bentlija na testu. : )
Jaguara i Rendza.
Zato sto je nekvalitetan, los itd. : )
jaguar,rendz,bentli,rr...trebali su da stave jos bubu,golfa,neki reno,ferari...cisto da drustvo bude raznovrsnije:))))
e moj pit,znas i ti da se dominaciji s klase priblizio kraj.moderna tehnologija je u rukama BMW-a.ne piju vise vodu lepe fotelje i ambijentalno svetlo.
Bs8
Nego reci ti meni, kad ce Rols da dobije karbonski krov ? : )))
Trebali bi malo da porade na voznim osobinama, a udobnost ko shisha. : )))
Ta klasa je iovako za trke a ne za krstarenje i "plovidbu". : )
Bojim se da u tom pravcu ide Rols nazalost. Eno rekose za utvaru ( stvarno tako izgleda ) , da je tvrdji nego sto bi se ocekivalo od takvog auta. Tacno se vidi kome je dopao u ruke.
Treba jos da ga dorade, da bude za trke i na ringu dobro vreme da postigne. : )
Verovatno je to babama i dedama koji ga kupuju od presudne vaznosti. Da ulazi u krivine ko karting. : )
Mozda ce i "Mini" strucnjaci da se ukljuce pa ce biti i udoban ko karting. : )
utvara sinko moj rasprodata do juna:). ma i RR krenuo stranputicom.znao sam da nikada nece dostici majbahovu slavu:))))))))))))))))))))))
Bs8
Koliko, 200 komada ? : )
Majbah je bio prilicno skuplji od RR-a.
Ali stize novi CL da utvaru vrati u rupu. : )
prilicno skuplji(za ovo nisam siguran),prilicno losiji,i-cao.
kako kaze nas narod,o majbahu sve najbole:)))))
a vidim i zadrzali su cenu dobro:)))))))))
http://suchen.mobile.de/auto/maybach.html?isSearchRequest=true&lang=de&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=16700&ambitCountry=
Bentli i Rols ce uvek imati kupce zbog imena, kao i Ferrari.
Dokaz je odvratni Mulsane. Mislim da tesko moze ruzniji auto da se napravi ( exterijer ), ni 458 nije neki pojam lepote, kao sto je bio F430.
Velikima se dosta gleda kroz prste zbog imena, dok se manjima gleda u zube iako odrade fantastican posao.
U svakom slucaju, meni je mnogo privlacniji CL od utvare. Svako ima svoj ukus i potrebe. Cinjenica je da koriste vrhunske materijale za enterijer, ali mi se vise svidja dizajn enterijera S klase. svidja mi se kod Rolsa to sto je krupan,iako nije neki lepotan, ali je masivan, korpulentan. To ga i vadi, kao i Hamera. Niko nece reci da je lep, ali svima se budi strahopostovanje. Tako da, za svakoga ima ponesto, pa ko sta voli.
Bs8
Ocigledno nisi pratio.
Majbah je skuplji, luksuzniji, bolje performanse. RR nema konkurenta 62-ci, Landaulet-u .
Jedino zbog cega se manje prodavao je zato sto ga nisu dizajnerski distancirali dovoljno i sto nije bio tako krupan spolja i kockast-glomazan.
Ukucaj MM62 interior pa reci da li neko moze da parira tome. Luksuz, enterijer.
Ali ocigledno da vise ljudi ima kao sto je dusan, koji se loze na Rols, Bentli pa ce pre da se vozi u nasminkanom A8 i 7-ci, samo radi bedza. Kao Porse Kajen itd. Pogledaj zadnju klupu u Rolsu, u bukvalnom smislu te reci. I pogledaj MM62.
Pa ako si objektivan reci iskreno.
Rols ima bezobrazniju pojavu spolja, ali enterijer je bolji u Majbahu. Rols ima dobre delove enterijera i neke detalje, ali centralni deo napred mi se ne svidja.
I Majbah je tu mogao bolje, da ne lici na S. Ali pozadi, 62-ka je bez konkurencije.
"Pogledaj zadnju klupu u Rolsu, u bukvalnom smislu te reci"
kako nesto realno da ti odgovorim posle ovoga sto si napisao???
nije sto je RR u BMW grupi,ali da preterujes debelo,preterujes.
Bs8
Pogledaj, pa reci. Kad gledas kroz otvorena vrata, kao klupa. Pogledaj i one pokretne fotelje u 62-ci.
Reci mi sta je specijalno pozadi u Rolsu. Za Majbaha je poznato.
Pozadi u Rolsu samo deblja sedista, nista drugacije u odnosu na druge.
Klupa sam rekao, jer tako izgleda i nemas odmoriste za noge. Nisam mislio drvena klupa. Sigurno su udobna i mekana sedista. Ali u MM-u se izvalis i imas odmoriste za noge. Tako da je spram MM-a , to standardna klupa pozadi. Udobnijabod ostalih slicnih, to je cela razlika.
Evo da te pitam, gde bi se pre vozio pozadi ?
pit,u m3 ili m4.
za jedno 40 god u RR jer je to sinonim za aristokratiju.
naravno,pod uslovom da se ima na desetine miliona evradi:)))))))
p.s.m3 ili m4 za volanom.ne volim da se vozim pozadi.29god imam.ne volim na suvozacko mesto,kamoli pozadi:)
Bs8
A jesi li ti aristokrata ? : )
To je za englesku babu- kraljicu, ja bi pre nesto drugo, kao recimo CL.
Ali nisi mi odgovorio na pitanje.
Na moju meru je CLS. A sto se tice vrhunske limuzine S klasa.
pit,samo da ti kazem da ima testova gde je seat pobedio mercedes.i da li su mercedes i seat ista klasa?
@Pit
Majbah ima bolje perfomanse od Rolsa? Kome je to bitno? Ko kupuje Rols zbog perfomansi?
Majbah da je nesto specijalno, opstao bi.
To je kao prvo, a kao drugo, Rols i Bentli ce uvek biti izdvojeni od ostalih, moze bilo koji Mercedes ili neko drugi da ih dobije u testu, dzabe.
To su oduvek bili prestizni, luksuzni i aristokratski automobili i svi vole to da pazare kada zarade takvu lovu da imaju za to. Rols pravi samo to, skupe limuzine i kupee, dok Mercedes pravi i kombije, vanove, A klase itd.
Zaradio sam milione, pa necu S klasu da me pomesaju sa A klasom, vec cu da se produzim jos ako mogu i kupicu jedinstveni Bentli. Tebi je Mulsanne ruzan, meni je vrhunski...Obozavam i one Bentli oznake unutra, na naslonima za glavu, na vratima, jednostavno je, a opet daje jak utisak. Posto si stalno govorio da ljudi pogledaju kako se radi Pagani, pogledaj kako se radi Mulsanne, kako se sve radi rucno, kakvi se najbolji materijali koriste. S klasu mozes i ti da vozis, ali Mulsanne je uglavnom da imas vozaca. To je Bentli...Ako hoces ti Bentli da vozis, imas Flying spur ili Kontinental.
I jeste mi bitan bedz kad bih davao 200-300 soma. Kada vec dajem takvu lovu, hocu da budem siguran za sta sam dao. Necu da mi mesaju farove i dizajn sa automobilima od 30 soma.
Чисто да се не бркају појмови.
Ролса вози (или прецизније у њему се возе) аристократија и трули богаташи. Таквима Мерц служи за до продавнице или га дају послузи за њихове потребе.
Ко купује Мерц (ако изузмемо корумпиране флотне продаје, припаднике ромске националне мањине и самосталне пољопривредне произвођаче из околине Трстеника и Крушевца)?
Дакле, то су пре свега таксисти, онда добростојећи адвокати, лекари и предузетници у годинама.
Дакле, ценим да је поента јасна.
Ролс купује ткз. господа и рачун за нов аутомобил се плаћа унапред, дуплира се основна цена додатном опремом итд.
Мерц купује држећи средњи слој (средњи по примањима а по годинама зна се) и купују возила на кредит или лизинг 5-7 година и такође купци су привредна удружења којима Мерц служи као основно средство за рад (такси удружења, погребне службе...)
Јагуар је негде између с тенденцијом да га Индијанци по угледу на Фолцикину Порше стратегију укључе у ниже ценовне разреде а самим тим и угрозе Мерцедесово треће продајно место.
хх
Тома ти је лепо наговестио неке детаље.
Док Дајмлер буде коначно усавршио тај "држ-кокошку-систем " у некој W228 генерацији баварске машине ће већ одавно левитирати!!
Pitiću, kakav je ono friider.. Ne verujem šta gledam.. http://moto.rs/test_mercedes_s_klasa_s350_bluetec_255ks_sokantna_futuristicka_krstarica_iz_buducnosti-pc-40489.i
Ne razumem, ovaj test sto je okacio Panchev9, zasto auto nije bio opremljen MBC-om?
toma,to ti je fora kao i sa s65amg.proizvedu 100 komata godisnje i kao imaju najjacu limuzinu.da se kaze samo.nema veze sto nikakvog smisla nema.tako i za mbc.prodavanje magle indijancima.
Bs8
Samo u Srbiji ima nekoliko 65-ca, ne trabunjaj.
MBC je doplata 5 000 i nude ga od 500,da bi naterali da uzmes jacu verziju. Bolje bi bilo da je dostupan i u 350, ali eto, ekskluzivu ne daju uz dizel. Znam da su bmw fancici ljubomorni na najbolji auto na svetu, tako da je sve ok
: )
ne trabunjaj ti.pre ces po svetu videti RR nego s65. jos mu sabili cenu da bi manje ljudi kupovalo.a realno ke ce i da kupi s65amg pored RR i bentli.utuvi vise u glavu da mercedes ne moze sa RR i bentlijem.pokusaj.nije tako tesko.
Bs8
Lupas gluposti. Evo kod nas ima nekoliko 65-ca, sto S klase, sto SL-a.
Koliko ima Rolsa ?
Kad si ga video ?
Ajde malo cinjenice, ne prazna prica.
Tako da, mnogo vise njih ce da kupi pre 65-cu od baba-mobil-a. : )
aj nadji prodaju u svetu cl65 za koju god oces godinu a ja cu za rr fantom pa da uporedimo.ispadas smesan.shvati da do 150.000 merc moze da prodje.sve preko toga se ide u vise klase.i opet ti kazem,utuvi u glavu da je jedno RR i bentli a drugo merc koji moze da vozi ko oce(racunam eu,ameriku).jesi video pokojni majbah?za 70.000 da ga uzmes.fantom nema ispod 100.000.
Bs8
Gde da nadjem ?
63-ke su 170 soma pa do 230 sa opremom.
65-ce 250 pocinju, idu do 300.
U Srbiji ima nekoliko S65-ca, dva SL-a65, CL-a65.
S klasa 4 bar. Ti navedi koliko ima Rolseva. Imas i Majbaha.
Znam za jednog Fantoma u Srbiji.
Karic je imao Majbaha i jos dva coveka u gradu. Imas takodje i SLR-a, dva koliko mi je poznatio. U Srbiji ej ! Siromasno trziste, zamisli onda neko drugo a kamoli jace tipa Usa. Tako da ne pricaj svasta, da ne prolazi skupa Mecka. Jer je Majbah bio skuplji od RR, Bentlija ni nema u toj klasi.
Posto je bio SLR ???
E moj bs8, ne budi ko toma.
Koliko bmw-a postoji skupih tako i da su prodati ?
Mercedes je ime, najjace u autoindustriji i logicno da je kost u grlu bmw fanovima. Ali pogledajte bimerblog, druga prica od ovih ovde fanova.
ti gledas sta se vozi u Srbiji???e moj pit,ne budi ko dusan.
bio majbah skuplji pa je prso ko dinja.kostao 500.000 a sad za 70.000. RR kostao 300.000 a sad moze da se nadje za 100.000+. toliko o majbahu.pusti ti BMW.niko njega ne stavlja u grupu sa RR i bentlijem.a ti ladno mislis da je mercedes STVARNO najbolji,najjaci,najjjjj... brend na svetu.kazem da jeste,ali u tvojoj glavi.medjutim,imas potpuno pravo na to.
Bs8
Ti kazes 100, a ja ti navodim samo u Srbiji koliko ih ima. Vas bmw fanove boli sto bmw-a nema u tim klasama, ali sta da vam radim. : )
Druga stvar, S klasa je ovakva jer su odlucili da zameni Majbaha. Zato bije ove po testovima. : )
AMG modeli su malo skuplji zato sto su uvek rucno ili polurucno pravljeni modeli u tjunerskim radionicama zbog malih serija skuplji. I to je to. Ne vidim nikakvog razloga za bilo kakvu debatu. Uvek ce rucno prisrafljen spojler da bude 5x skuplji od onog kojeg je prisravio robot. Osim toga, AMG modeli imaju aplikacije od karbon fibera, a znamo da je karbon fiber papreno skup za one koji ne znaju da ga prave....u velikim serijama. Kad bi uzeli u Mercedesu da naprave i3....da bude identican, to ne bi umeli, a da kosta manje od 70000evra. I sta, onda bi se neki ovde hvalili kako je Mercedesovo el. vozilo skplje:))))