home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Radi se o rekordu u vučenju najveće zastave, pri čemu je 2017 Ford F-450 Super Duty vukao američku zastavu dugačku 28 metara i površine 380 kvadratnih metara.

Rekord je postavljen na Homestead-Miami Speedwayu na Floridi, čime oboren raniji rekord koji je u septembru ove godine postavio Chevrolet Silverado HD Duramax.

Da bi rekord bio priznat, 2017 Ford F-450 Super Duty je ovu zastavu morao da vuče bar 100 metara a da ista ni u jednom trenutku ne dodirne tlo.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1078



Komentari

fenomenalan finis nascar sezone, jimmie johnson osvojio 7. titulu (izjednacio rekord koji su do sada drzali dale earnhardt i richard petty).
logano opet ostao kratak, ali nadam se da ce sledeca sezona biti bolja

Autor mile antena 22 Nov 2016, 03:22

Mile antena

Bice ti jedan taj americki garbage na Dakaru 2017,Ford F-150 Raptor,vozice ga dobar vozac,Ceh,Martin Prokop.E da vidimo kako ce se taj auto pokazati pored Hiluxa i ostalih.
Ja mislim da taj Ford nece biti u stanju da uopste dodje do cilja,da ce auto da se raspadne negdje na stazi u najboljem slucaju toliko ce se kvariti da ce Ceh od muke morati da odustane.Ako auto prezivi cjeli Dakar i dodje do cilja to ce biti veliki triumf Americke auto industrije.Dakar je pred nama,jedva cekam pocetak.Moji favoriti za pobjedu su Peugeoti.

http://www.martinprokop.com/martin-prokop-is-testing-new-car-for-dakar-2017-c336

Autor Renault Terminator 23 Nov 2016, 15:26

Mile antena

F-150 Raptor Dakar

https://youtu.be/EFA6SF9z6zw

Autor Renault Terminator 23 Nov 2016, 15:34

@Renault Terminator,
nema ovo cudo ni r od pravog raptora. evo kako je SERIJSKI raptor prosao na baja 1000 iako je imao 150,000 milja na satu.
https://www.youtube.com/watch?v=V4WF8Oe3wYQ

a razumem toyotu zasto se sa "hiluxom" trka samo u suncanim uslovima. da se trkala na alaski ili nekoj slicnoj hladnoj lokaciji, pa pojela bi je rdja u tih 40-ak sati voznje, pukla bi na pola dela od rdje negde na sred puta :)))

Autor mile antena 24 Nov 2016, 07:03

Mile antena

Ne poznajes ti Hiluxa dovoljno kada ga tako potcenjujes.Obicni 3.0 d4d.Ford i ostali Amerikanci ne mogu ovo bez 5000-8000 kubika ispod haube.Hilux rutinski.Dakar je zahtevniji od Baje,ovaj Prokopov F-150 izgleda brutalnije.Vidcemo kako ce se pokazati na istom terenu gdje i Hilux i Peugeoti.

https://youtu.be/WNkvASxfEWQ

https://youtu.be/m9MfnKoTM6c

https://youtu.be/q0hoPNmY4oU

Autor Renault Terminator 24 Nov 2016, 09:35

@ Renault Terminator,
cisto da znas, serijski raptor ima 3.5 motor. a hiluxov najveci benzinac je 4.0, a dizel 3.0. eto kolika je razlika.

evo kako je ova top gear hilux izgledala posle snimanja na severu koji je trajao sedmicu dana.
http://imageshack.com/a/img923/9397/CsMR65.jpg

Autor mile antena 24 Nov 2016, 16:11

Mile antena

Da,ali F-150 ima 5.4 V8 triton itd....
Gdje se ugradjuje taj 4.0l benzinac?Ovdje kod nas nema ni jedan Hilux sa benzinskim motorom,nema ni nov da se kupi,bar ne kod nas.Prvi put cujem.
A taj Hilux sa slike je model iz 90-ih a ne ovaj sto je bio na ledu.

Mile,nikad ali nikad Amer nece napraviti kvalitetni,pouzdani,bolji pick-up od Toyote Hilux.Tebi to prijalo ne prijalo,to je cinjenica.

https://youtu.be/xnWKz7Cthkk

https://youtu.be/xTPnIpjodA8

https://youtu.be/kFnVZXQD5_k

Autor Renault Terminator 24 Nov 2016, 16:55

@renault,
f-150 ne koristi triton motore jos od 2010 godine.
4.0 benzinac u hiluxu je dostupan na trzistu azije i australije.

ma hilux je toliko dobar da su do pre par godina ubacivali 4 brzine automatik u njega. welcome to 1976.

Autor mile antena 24 Nov 2016, 18:25

Mileantena

Buraz je u Canadi vozio F-150 Lariat 5.4 Triton bio je 2006 ili 2008 vec sam zaboravio..
Hilux sa tim motorom u EU bi bio mrtav auto.Sa dizelom je to sto jeste,neunistiva raga.
Sto se mene tice,da ima 15 brzina automatik ja ga nikad sa automatskim mjenjacem nebi kupio,tako da to ne igra nikakvu bitnu stavku.U ostalom,koliko mu zamjeraju taj automatski mjenjac vidi se skoro u cijelom Svijetu,na svim kontinentima je the best pick-up truck sem Sjeverne Amerike,gdje ga i nema jer ta raja gore ne zna da koristi kvacilo i da ubaci u brzinu a i oni ne znaju sta je kvalitet,Hilux je pick-up kakav oni nece znati napraviti jos dugo vremena.

Autor Renault Terminator 24 Nov 2016, 19:02

@ Renault,
kao sto rekoh, 2010 godina je bila poslednja godina za triton motore. tek taj motor je neunistiv, posebno 6.8 v10 koji je isao u super duty i econoline, ali i 4.6 i 5.4 su bili odlicni. neunistivi motori. dovoljno je da pogledas koliko su crown victoria sa 4.6 motorom prelazile i pored toga sto su se panduri i taksisti izivljavali na njima.

potpuno je nebitno da li bi hilux sa 4.0 benzincem bio mrtav u evropi. evropa nije centar pikap industrije; sta-vise, evropa je jedno od najmanjih trzista za pikap industriju. jos manje je bitno to sto ga TI nebi kupio sa automatikom. to sto ti hoces dizel i manualni menjac ne znaci da svako hoce. jer hilux u svojoj ponudi takodje ima i 3 benzinca i 2 automatska motora, sto nam govori da postoje kupci koji hoce takve osobine. jer nisu svi ostali zarobljeni u 1976. godini da i dalje traze manualni menjac i/ili 4 brzine.

a sta to cini hilux "najboljim"? tehnoloski zaostaje za gotovo svim konkurentima, na usporednim testovima gubi, gubi i u prodajnom ratu ...

Autor mile antena 24 Nov 2016, 19:24

Mile

I vise nema V8 motora u F-150?
Limarija,motor,mjenjac,auto je uradjen da traje a ne da se raspadne i propisa ili pomjesa ulje i vodu cim ga malo jace opteretis ili da propisaju amortizeri.Razlika izmedju USA pick-upva i Hiluksa je ogromna,kada sjednes u Hiluxa i krenes da ga vozis vidis da je to sve utegnuto kao pracka jednostavno osjetis da je auto veoma kvalitetan.Kada sam sjeo u F-150 i htio izaci napolje odmah keder sa vrata otpao,samo sto sam otvorio vrata.Vecina i nema kedera...U ostalom sto F-150 nisu podvrgli ovom testu u top gear,na sjevernom polu i ono izivljavanje.Hiluxa ako neko i skine sa trona,nece biti F-150 ili bilo koji drugi USA pick-up.To moze samo neko iz domaceg dvorista...

Autor Renault Terminator 24 Nov 2016, 19:53

Mile

Sada ce Dakar,jos malo,bice u klincu Hilux i F-150 pa ce mo da vidimo ko je ko.Onaj koji je bolji neka pobjedi,posteno.
Prokop vozi F-150,Hiluxa vozi Nasser Al-Attiyah,Giniel De Villiers,Nani Roma.Bice i dva Ford Ranger vozice ih Spanac bivsi WRC vozac Xavier Pons, i ja mislim Bolivijac Marco Bulacia.A u toj najacoj klasi bice i jedan Renault,Duster,vozac Emiliano Spataro,vozio je ranije Dustera na nekoliko Dakara.
Upoznao sam te sa akterima pa da vidimo gdje ce ko da zavrsi.

Autor Renault Terminator 24 Nov 2016, 20:15

@Renault Terminator,
postoji jedna v8 opcija, 5.0, ali on nije triton vec coyote.
toyota ima dobru limariju? nemoj da si smesan jer je upravo toyota u zadnjih 20-ak godina imala najvece skandale sa rdjom.
motor ... odlican, toyote su uvek imale kvalitetne motore.
menjac ... naravno da je kvalitetan kad se nije menjao 40 godina, imali su vise nego dovoljno vremena da rese sve boljke.
imao sam hilux kao rental pre par meseci u dominikanskoj republici i uopste nije dobar pikap. ne sumnjam u kvalitet mehanike, ali plastika unutra kao da je reciklirana iz starog boeing aviona, motor bucan, svaka rupa se oseti preko koje predjes ... hilux u svetu pikapa je nesto kao sto su golf 2, corolla, crown victoria i slicni bili u svetu auta - mehanicki izuzetno kvalitetni, ali u svakom drugom pogledu izuzetno losi auti.
ne mogu da verujem da ti koristis top gear da pokazes sta (ne)valja. top gear? jel ti to ozbiljno?
ajde kad vec hoces, nadji mi neku fabricku toyotu koja je prosla kroz sve ovo sta je jeremy uradio sa raptorom.
https://www.youtube.com/watch?v=rKtFJxGzJX8

sto se tice dakara, sportski (ne)uspesi meni nista ne govore o samim autima jer takvi auti nisu u nikakvoj meri povezani sa serijskim autima osim po oznaci. jer ako cemo gledati sportske rezultate kao dokaz (ne)kvaliteta, pa onda to nije dobro za toyotu - na lemansu se pokvarili pred finis liniju, a kako su prosli u formuli 1 (i pored ogromnih investiranja) da ne govorim. ne verujem ni da ce bolje proci u wrc.

i upamti da sve vreme pricas sa nekim ko poseduje toyotu ...

Autor mile antena 24 Nov 2016, 21:03

Mile

Hoces reci da je ovo gore i surovije nego sto je prosao Hilux na severnom polu?Bez problema bi Hilux sve to savladao I to sa 2.4 d4d najslabijim motorom.Ja sam imao priliku da vozim i Hiluxa i F-150 po snijegu,samo sto sam Hiluxa vozio po mokrom snijegu koji je puno gori nego suvi snijeg koji je u Alberti.Po onom snijegu i Fiat Saicento sa Savinim zimskim gumama ide kako hoces a da ne kazem Hilux.
Tebi nije dobar jer moras da stisces kvacilo,nema 500 konja ispod haube,nije benzinac,ne moze da ide 180km/h..Al to samo vi na Sjevernoamerickom kontinentu ne volite,na svim ostalim kontinentima imas Hiluxa koji je najbolji ili je medju najboljima u kategoriji a F-150 nemas nigdje sem na gore spomenutom kontinentu.I F-150 je stroj a Hilux je dres,pa kada je tako sto F-150 nema nigdje vise na Svijetu?Pa nema ga zato sto je kanta nekvalitetna.Ja ni jednog Hiluxa ovdje kod nas nisam vidjo da je korodirao,nisam ni gore u Canadi vidjo Tacume ili Tundre da su korodirale,posla si ti bio neke slike sa neta ovdje na blog ali svojim ocima to gore nisam vidjo a pick-upovi su skoro 90% voznog parka gore u Alberti.Dok Fordovi,ako je prezimio u garazi zimu ok,zdrav je,ako je vozen,on je posle zime limariski gotov o starim modelima F-150 da ne govorim,burazov je iznutra sav bio truo.Ima ih najvise ja mislim od svih pick-upova I sve I jedan je u raspadu.Jedan je samo valjao poslije dvije zime I to taj Raptor ali nije ovako spolja nabudzen,crn.Ali je bio mazen i pazen.
A to sto kazes 40 godina se nije mijenjao je glupost zesca.Jest,tehnoloski star 40 godina i zadovoljava sve EU standarde kada se prodaje ovdje.Pa nije to Peterbilt,on se nije mijenjao 40 godina,lazem,poceli su ugradjivati diskove,napredak,stice te EU tehnologiju za 50-60 godina.Enterijer je sto puta kvalitetniji i prijatni nego u F-150,tamo je sva neka plastika kockasta,ostrih linija,kockasto sve kao da sam u kvadri.Meni je kod Hiluxa to mnogo ljepse i prijatnije.U Lariat opciji su mi ljepse sjedista i reklo bi se kvalitetnija nego u standardnom Hiluxu.
Ja i ne spominjem Le man i F1 pa I WRC ali su tamo ipak imali malo uspjeha.Ja tI kazem za Dakar,susrecu se na pravom terenu gdje do izrazaja dolazi sve.Pa nije bas da nemaju veze,neka mehanicka rijesenja i iskustva sa trka koja su se dobro pokazala sigurno u nekom umjerenom obliku da se tako izrazim dolaze i na seriska auta.Da je tako,cemu onda i WRC I TCR,F1,Le Man pa I Dakar i toliki proizvodjaci u tim seriama...
Znam da imas Yarisa,Camrya,Hondu Jazz...pamtim ja kao slon.

Autor Renault Terminator 24 Nov 2016, 22:21

@Renault Terminator,
a kroz sta je to hilux iz top geara prosao na severnom polu? kao prvo, taj model je toliko modifikovan da tu nema nista impresivno. a imas na pocetku 2. linka kako mu je otpao rezervoar (zar ga je toliko brzo pojela rdja? hehe) i kako je guma spala sa felge. i ti posle kazes kako bi i obican hilux bez problema prosao sve ono sta raptor prodje? ne moze ni ovaj debelo modifikovani hilux da to uradi, a da ne govorim fabricki.
f-150 nema na globalnim trzistima iz prostog razloga sto je previse velik na uske ulice; zato postoji ranger.
hilux nudi 2 automatska menjaca kao opciju. posto se hilux ne prodaje u americi, znaci da su automatski menjaci namenjeni za neka druga trzista. pa kako onda mozes reci da samo amerikanci ne vole kvacilo? ocigledno ga ne vole i drugi cim toyota nudi automatike i za ostatak sveta. manualne menjace verovatno nude samo u drzavama treceg sveta jer su automatici previse napredni i komplikovani tamo gde je golf 2 velika ikona.
nemoj molim te da mi pricas o koroziji da nebi opet ostavljao slike onih silnih tacoma koje su pucale na pola jer bi je rdja pojela. i da nebi morao da ostavljam detalje o silnim opozivima toyote na racun rdje.
moji roditelji su imali 2005 f-150, vozen je iskljucivo zimi kada je snega i leda bilo mnogo (a wisconsin je poznat po tome sto bacaju dosta soli na puteve). prodali su ga 2013 cini mi se i posle 8 wisconsin zima nije imao ni malo rdje.
4 brzine automatik je u hiluxu debitovao jos 1987 godine i koristen je sve do prosle godine. koji to standardi postoje na racun menjaca? ja ne poznajem bas nijedan.
toyote nikada nisu imale kvalitetne enterijere i hilux nije izuzetak. jeftina plastika na sve strane. hilux koji sam ja vozio u dominikanskoj republici (slika ispod) je bio neki bolje opremljen model, sijao se od hroma, ali kvalitet enterijera gori nego u mom yarisu.
http://imageshack.com/a/img923/3478/OibyQv.jpg
vozila na dakaru nemaju bas nikakve veze sa serijskim autima. eto prosle godine je pobedio peugeot 2008 dkr. kazi ti meni jeli jeli taj 2008 sa dakara u bilo kakvoj vezi povezan sa serijskim 2008 osim imena? naravno da nije, isto kao sto ni f1, lemans i wrc vozila nisu u nikakvoj meri povezani sa serijskim modelima. dovoljno je da vidis da pre proslog dakara da je mini 4 puta za redom pobedjivao. ej mini i off-road trke? nema bas nikakve veze sa serijskim autima niti to znaci da mini zna napraviti bolji off-road-er nego neko drugi

Autor mile antena 24 Nov 2016, 22:49

p.s. nemam camry vec mitsubishi eclipse. ali si u pravu za yaris i jazz.

Autor mile antena 24 Nov 2016, 22:50

Mile

Sta je modifikovano na Hiluxu,sem guma?Rezervoar nije otpao od rdje nego je budaletina upala u rupcagu zakacila rezervoar i otkinula,da je isao polaganije nebi ga otkinuo.Strasan kvar spala guma sa felge hehe...daj ne zejebavaj,da mozda od tog djikanja nije se probusila,nisi vidjo slimljen amortizer od tog skaknja,pa mozes misliti kakav je to udar bio kad je amortizer desni otisao u tri lijepe i kada je desna guma ispustila.
A ona Raptor sto si okacio,sta ce mu pun sanduk guma?Penje se na obicnu planinu,ne ide u avanturu na sjeverni pol od nekoliko dana.Hiluxa na sjevernom polu pokrece obicni seriski dizel 3.0 d4d sa 177 konja.Raptora pokrece benzinac,od koliko konja?Sigurno duplo vise nego u Hiluxa.Da ne govorim o temparaturnoj razlici izmedju koja vlada na sjevernom polu I na ovom brezuljku gdje se Raptor vozio.Uslovi se ne mogu porediti nikao,gore je polarna klima i jos dizel!!!!!!!!
Ja ti kazem lagano,opusteno bez problema 2.4 d4d ide uz taj breezuljak kao kozica,vozio sam i jedan i drugi po snijegu.Gdje sam god u Alberti prosao sa F-150 ili Ramom 1500 prosao bi i sa Hiluxom,sume,njive,ma svuda.Nije sve u 350 ili 500 konja kao sto Ameri i ti zajedno sa njima mislis.Nije sve u snazi.
Pa ko ima kompleks od manuelnog mjenjaca sem gore ti tvojih Amera?Mozda braca u Australiji?Ali tamo ima Hiluxa.Izvini,nisam znao da vi preko bare nas u Evropi a i ostatak covjecanstva smatrate trecim svijetom,dobro kada nas ne stavlajte i u cetvrti svijet.Kada smo vec kod Australije,tamo je sve siroko,zasto tamo nema F-150, zasto ga nema u Africi i tamo je sve siroko,pustinja i prasuma,sto ga nema u Rusiji I tamo je sve veliko,sto ga nema na bliskom istoku i tamo je pustinja i pustara,prostora koliko hoces,pa nema ga zato sto je kanta.Al zato imas na svim tim mjestima Hiluxa.
Ti rece da je taj sa 4 brzine automatik debitovao jos 1976 a evo sad 1987.Al automatik mjenjac je za retarde,sta tu ima da se modernizuje pogotovo kada su pick-upovi u pitanju,to je reda radi da cisto u ponudi ima automatik ako se nadje neki saban koji ne zna da stisne kvacilo i ubaci u vecu ili manju brzinu da jadnik moze da vozi.Posto u Svijetu danasnjem sve vise ima gotovana i ljengova rijesila je i Toyota da poboljsa automatski mjenjac za takve slucajeve.
Vidjo sam te slike,al ja to u Canadi nisam vidjo ni na jednoj a na Hiluxu pogotovo.
Ovakav jos nisam vidjo,lijep je nema sta,lijepo mu stoji ta boja mada ove felne su pozerske.Plastike ima,ali meni je to mnogo bolje upakovano nego u F-150 gdje sam ti opisao kakva je,bukvalno gruba.
To sto je konkretno 2008 Dakar pobejdio ili da nije pobjedio kojim slucajem ne treba sada bukvalno shvatati kao i obicni 2008 naravno.Ali neka rijesenja sa 2008 Dakar mogu biti prenesena na neke seriske modele u buducnosti u nekom naravno blazem obliku,mislim na mehanicka rijesenja,na nekom novom 3008,2008 ili sta vec nebitno.Isto vazi i za ostale auto discipline.Prosto je nemoguce da u takvim uslovima ne testiraju nesto sto bi se moglo kasnije isloristiti i u seriskoj proizvodnjI.

Autor Renault Terminator 25 Nov 2016, 00:14

@Renault Terminator,
nisam mislio ozbiljno da je rezervoar otpao zbog rdje vec je bila sala na racun toyotinih generalnih problema sa rdjom.
a evo sta je sve imao od modifikacija.
http://www.pickuptrucks.com/html/stories/arctic/polar1.html
i ono sta smo videli na tv-u je samo deo voznje, posto su za snimanje napravljena dva onakva hiluxa (zasto ako su toliko bili sigurni da ce prvi proci bez problema?).
raptor je imao gomilu rezervnih guma zato sto je TRKAN (ne vozen 15 km/h kao hilux) 40 sati kroz vukojebine meksika. kad bi naisla prepreka - vozac bi nastavio da vozi preko nje, nije stao dok televizijska ekipa ocisti put kao sto je bio slucaj u top gearu. ma poredimo pravu off-road trku (baja) sa snimanjem tv serije (top gear polar). sta dalje treba reci? top gear je realan onoliko koliko nas i bear grylls ubedjuje da moze preziveti mesec dana u vukojebini jeduci lisce i pijuci svoju mokracu.
barem u velikoj britaniji vecina prodatih hiluxa su automatici. tako da pored amerike, australije mozes dodati i zapadnu evropu za trzista gde vise kupaca bira automatic na pikapima nego manualni menjac. sto ostavlja manualni menjac samo za drzave treceg sveta u aziji, istocnoj evropi, africi i juznoj americi.
ford ne prodaje f-150 na globalnim trzistima iz cistog razloga sto vec ima rangera, koji je 90% dimenzija f-150 (isto kao sto ni toyota ne prodaje tundru i hilux na istim trzistima - samo bi bili konkurencija jedan drugom).
kad sam spomenuo 1976 godinu to se odnosilo da je period kada je takva tehnologija (automatik 4 brzine) pocela da izlazi. mada toyota po obicaju nije bila lider vec je nastavila da koristi 3 brzine automatik (isto onaj koji je imao i nas yugo) sve do 1987 godine - tad su se konacno setili da ubace 4 brzine automatik. evo f-150 se sad moze dobiti sa 10 brzina automatikom - ciljam da ce toyota takodje da ponudi 10 brzina automatik tamo do 2040. godine.
manualni menjac je mrtva tehnologija, vise ne mozes da dobijes ni sportske aute sa manualnim menjacem. nema to vece sa lenjosti ili nekim slicnim razlogom. jednostavno, automatici su napravljeni dovoljno dobro da podnesu snagu i kontrolisu potrosnju. sto bi neko non-stop menjao brzine kad ne mora, koja korist od toga?
ovaj hilux sto sam vozio u dominikanskoj republici mnogo me je razocarao. siguran sam ja da je on sposoban, ali u nijednom momentu ne dozvoljava ti da zaboravis da je radnicko vozilo. unutra jeftina plastika, a koliko je neudoban da ne govorim. dominikanska republika je puna lezecih policajaca i kad bi prelazio preko njih kao da nema amortizere. buka motora je na nivou golfa 2. sledeci dan sam iznajmio hondu city (sedan verzija jazza) - mnogo bolji za voznju, iako je rec o jeftinom subkompaktu za siromasna trzista.

Autor mile antena 25 Nov 2016, 01:15

Mile

Sem guma montirali su druge amortizere I opruge.Najveca modifikicija I to pretpostavljam zbog dzinovskih guma.Drugacije gorivo i drugaciji antifriz,jaci akumulator
zbog ekstremnih temparatura sto je i logicno za svako vozilo koje bi se usudilo ici gore.I imali su rezervni rezervoar za gorivo u sanduku sto je isto normalno za takvu avanturu od 320 milja u ekstremnim uslovima.Nasi pick-upovi su svi imalo sanduke za gorivo u tovarnom prostoru gdje kud i kamo ima malo civilizavije za razliku od sjevernog pola gdje nema nikoga.Drugo,ja bi krenuo sa 5 Hiluxa a ne sa dva,s obzirom da niko prije nije isao I bio sa vozilom gore.Ipak je to masina a masine su sklone kvaru a gore ako sta crkne,crko si i ti zajedno sa njim.Ispostavilo se da je sve proslo odlicno sem one gluposti Jerremy kada je odvalio Hiluxa od zivota u onoj rupcagi,al to je njegova greska.

Nisam mislio na trkacki F-150 nego na onaj sto vozi Jerremy uz ono brdasce,covjek vozi gume pozadi u sanduku.Pogledaj snimak.Naravno da se ne moze porediti trkacki F-150 I obicni Hilux,odnosno Baja i avantura Hiluxa na sjevernom polu,dve discipline koje nemaju veze sa vezom.A Hilux je I na sportskoj polju uspjesno. Mada nebi volio da pobjede Peugeote.
http://www.bsprodukcija.com/vesti/abs-show/novi-toyota-dakar-vozac-uzima-reli-titulu-u-hilux-u.html

Pa pogledaj gume na tom Hiluxu sto si vozio,zato ti je i bio tvrd.Na njega idu gume sa vecim profilom.Pa to je dizel,nije benzinac,mora da se cuje.
Jeste,cinjenica je automatici uzimaju primat u cjelom svijetu ali ja mu vidim svrhu samo na kamionima i teskim masinama.Ja ga necu nikada koristiti na automobilima jer ga ne volim,ne volim da on mjenja brzine kad on to hoce,nego kada ja to hocu.I kada rikne bolje se ubi,skuplja popravka nego generalka cjelog motora.
I u nekim komplikovanim situacijama manuelni mjenjac za mene je bolja opcija od automatika,pogotovo kod pick-up ova sa kojima covjek zna malo da se zanese vise nego sto treba misleci da se ne moze zaglaviti itd..

Autor Renault Terminator 25 Nov 2016, 10:33

@Renault Terminator,
ipak mislim da je koriscenje top gear-a kao dokaz bilo cega besmisleno. pricamo o emisiji gde je sve unapred isplanirano i gde je glavna tema sprdnja. ne mislis ti valjda da su se oni stvari uputili na severni pol, a da pre toga nisu detaljno razmotrili svaki detalj? ono u sustini "idemo, pa sa bude"? top gear je isto kao i film/serija - nema tu nista neplanski, ceo scenario je ranije isplaniran do najmanjeg detalja.

ti izgovori "neudoban je zbog guma, bucan je zbog dizela" su izgovori. nije bitno zbog cega je neudoban i bucan - poenta je da jeste jako neudoban i bucan. ti si gore hvalio hilux kako je civilizovan, a sad vidim da se slazes samnom koliko je neudoban i bucan. dok f-150 i kad ga vozis 90 mph on se ne cuje koliko je tih i stabilan. cak i kad sidjes sa asfalta on je jako udoban. moja poenta je da je hilux sposoban za svoj posao, da je kvalitetan mehanicki, ali to ga ne cini dobrim pikapom. i golf 2 je bio kvalitetan mehanicki i mogao je mnogo da predje bez kvarova, ali to ne znaci da je bio dobar auto.

Autor mile antena 25 Nov 2016, 16:09

Mile

Naravno da je u vecini slucajeva sprdnja,ali sjeverni pol ne moze biti sprdnja nikako,ipak do tada nije ni jedno vozilo bilo gore.Ako su negdje najekstremi uslovi na zemlji to je tamo.To je ipak za postovanje.

Pa ti se zalis da je takav,ja ti kazem zasto je takav,ti mi onda kazes nije bitno zbog cega je bitna je poena,pa upravo sam ti rekao poentu.Stavi na F-150 niski profil guma pa ces da vidis da skace kao jarac.A i jedan i drugi nazad imaju gibnjeve i amortizere.Naravno da je bucniji kada je dizel a Ford benzinac,sta ocekujes od dizela nego da klepce.Kako god da vozis dizela i benzinca,dizel ce u svakom rezimu biti bucniji,e samo sto ce taj dizel da potrosi mnogo manje goriva nego F-150 i sacuvati vlasniku dzep u svakom pogledu,od ekonomicnosti do svih ostalih stavki.
Drugo,ja sam sa Hiluxom znao raditi po cjeli dan,odem kuci,sredim se i navece sa njim u grad,nista mu ne fali,cak ga je lijepo i vidjeti medju ostalim autima,samo sto mi je pravio problem zbog parkinga nisam mogao naci mesto gdje da ga parkiram jer je dugacak.I sutra opet trpaj cement,krec,blokove....Raga za sve.

Autor Renault Terminator 25 Nov 2016, 17:22

@Renault Terminator,
i dalje mislim da tu nema bas nista impresivno (pricam o toj top gear epizodi). isto kao kad za snimanje filma neki eksperti spreme specijalne aute - tako i ovo. kao njih dvojica idu sami sa autom, a u usto vreme oko njih gomila drugih ljudi koji im olaksavaju i ciste put. ma daj ... ima ona prica o bear gryllsu kako je svaku noc isao u hotel da spava, a u onim vukojebinama za snimanje bi se pojavio svega par sati dnevno ... nebi me iznenadilo da je i sa top gear ista stvar.

ti si pricas kako je hilux civilizovan i dobar za svakodnevnu voznju. na to sam ja rekao da je bucan i neudoban, a onda je usledio tvoj komentar "mora biti kad je takav i takav" ... sto znaci da ipak nije civilizovan koliko si ti ranije tvrdio, zar ne? mozs ti sa tamicem u grad posle posla - to ne znaci da je civilizovan. poenta je da je f-150 udoban, hilux nije. raznog nije bitan zasto je tako - to je problem toyote sto je stavila pogresne gume. ista stvar i za buku - to je problem toyote sto je ubacila bucni dizel umesto tihog benzinca.
poenta moje cele price je da i tvrdis kako je hilux bolji, a kad sam ti ja izneo neke cinjenice (sa kojima se i ti slazes) onda je "hilux je losiji u ovom ili onom, ali to je zato sto ...".

nemam ja nista protiv hiluxa, da imam neki biznis gde mi je potreban pikap iskljucivo za rad i ja bi verovatno pre izabrao hilux pre f-150 jer mnogo vise verujem toyotinoj mehanici da se nece pokvariti nego fordovoj, ali sam kvalitet mehanike nije jedina stvar koja odlucuje koje je vozilo bolje.
posto vidim da volis top gear, da citiram Jeremy clarksona "just because something doesn't work doesn't mean its not brilliant". :)))

Autor mile antena 25 Nov 2016, 17:54

mile

Posle njih isli su jos neki istrazivaci sa Hiluxima na sjeverni pol,mislim da su ruski ili norveski nisam siguran,ima na netu,mozda cak i na YouTubu.Valjda njima nisu cistili snijeg.
Dobro ti mozes da osporavas koliko hoces njihovu avanturu na sjevernom polu ali cinjenice su cinjenice,oni su gore prvi sa kolima i to sa Hiluxom,onaj video gdje Jerremy sa Raptorom ide po onom brdu to nisi osporavao,tu je izgleda bilo sve ok.A za sjeverni pol je izgleda sve kontra,da je Raptor bio na sjevernom polu sigurno bi drugacije gledao na to.Ali dobro,svako ima svoje...
Nerazumijem,nije civilizovan zato sto ima dizel motor i one niskoprofilne gume koje ga cine tvrdjim nego sto inace stvarno jeste?I ono nisu ni fabricke felne ni gume koje idu u prvu ugradnju,ono je naknadno stavljano.To sto pokusavas da nametnes kao neku kljucnu manu je bez osnova,nije civilizovan zbog dizel motora i guma koje nisu njegove fabricke.Po cemu je F-150 vise civilizovan od Hiluxa??Po nicemu,apsolutno po nicemu.Vozio sam jedan i drugi i vise sam se osjecao civilizovanije u Hiluxu nego u F-150.To ko da kazes da je ne znam Audi A6 3.0 benzinac vise civilizovan od Talismana 1.6 dCi.Po cemu?Po tome sto vise trosi goriva?Sto to kosta vise?
Meni je Hilux u svom fabrickom izdanju bolji auto u svim tackama od F-150.To sto F-150 ima 350-500 konja ili koliko vec meni nije bitno,ja sa Hiuxom nisam isao trke,radio sam sa njim,putovao sa njim,nisam imao nikada problem sa njim.A sa F-150 je bilo problema koliko hoces kad su stigli u firmu vrlo brzo su poceli crkavati,od motora,diferncijala,zdnjih amortizera,kardana,enterijer unutra isto los kvalitet,kederi odpadaju sa vrata a novi,burazov F-150 Lariat rikno mjenjac,preko 4000$ je platio popravku,odmah problem sa diferncijalom pa i to iskesiraj a on niti ga je tovario niti bilo sta,isli sa njim po namirnice u grad za vikend kada smo slobodni,isto tako i firmini,stalno nesto crkne.Ok,tebi je taj F-150 bolji,ne znam samo na osnovu cega,mozda zato sto je brzi od Hiluxa,ok brzi je V6 i V8 protiv obicnog linijasa od 2.4l i 3.0l bas iznenadjujuce.Ali ako vozis po zakonu,Hilux je isto brz kao i F-150.Ali meni to nije bitna stvaka niti je to stvar na osnovu koje je F-150 bolji od Hiluxa,samo zato sto je brzi.Ni F-150 ni Hilux nisu namjenjeni za brzinske rekorde.
Ako na Dakaru F-150 bude ispred Hiluxa bas ce me zanimati sta ces reci.A za Hiluxa ako pobjdi F-150 necu te ni pitati,izmislices milion stvari nebi li osporio pobjedu.Za sad si se lukavo ogradio, ne smatras auto sport da je uopste bitan za razvoj auto industrije,sto naravno nije tacno.Al ok,znam da ces pratiti Dakar i da ces svim srcem biti uz Prokopa i F-150 da zgaze Hiluxa.

Autor Renault Terminator 25 Nov 2016, 19:15

@Renault Terminator,
ja osporavam sve sta vidim na top gearu i nikada ih nisam shvatio za ozbiljno. sve je jedna velika sprdnja i napravljeno za kameru. to je kao da tvrdim da ameri imaju najjacu vojsku jer je stalone u rambu 2 (ili 3) sa strelom strusio sovjetski helikopter. :)))
moj dokaz je taj da je raptor sa 150,000 milja na satu, bez ijedne modifikacije, zavrsio Baja 1000 - jednu od najzahtevnijih off-road trka na svetu.

objasnio sam ti zasto hilux nije civilizovan. njegova buka i neudobnost ti u nijednom momentu ne daju da zaboravis da je radnicki pikap u pitanju i da je napravljen samo za to. dizel ne mora da bude toliko bucan. pa vozio sam ram 1500 sa onim fiatovim 3.0 dizelom pa je opet daleko tisi - cuje se malo, ali ni blizu kao kod hiluxa. i pri tom necu ulaziti u detalje sta koji pruza od opreme i kakav je sam kvalitet materijala u enterijeru.
u sustini, da ne preterujem, hilux nije previse daleko od lade nive kada je rec o civilizovanosti na asfaltu.

nije stvar samo u brzini. ne treba ti 500 hp da bi dostigao 200 km/h, to moze i moja yaris sa 106 hp. stvar je u tom (ako ignorisem buku) da f-150 se u nijednom momentu ne muci, ti ne osetis da imas bilo sta u prikolici, on ide kao da je prazan. moj prijatelj sa gmc sierrom ista stvar, vucemo brod od 3-4 tone, a sierra ga i ne oseca. dodje uzbrdice - motor se i dalje ne cuje, ne prebaciva odmah u 2. brzini i vristi kao da ce dusu da ispusti kao sto je slucaj kod drugih vozila. dalje, f-150 ima aluminijsku skoljku, neverovatno je ladan (za jednog pikapa), a od opreme ima sve sta i najluksuzniji Lincoln continental.
onaj gore hilux koji sam vozio (sto sam postavio sliku) je ono sta amerikanci zovu "sminkanje svinje" ... znaci lepo su ga napucali dizajnerski do te mere da mozes i lexus oznaku da stavis na njega, ali posle 30 sekundi voznje shvatis da je on nasmnikana lada niva.

bez obzira ko pobedio Dakar, misljenje ce mi biti isto - auto sport nema nikakve veze sa serijskim autima vec samo znaci da sportska divizija odredjene firme ima ili bolje inzenjere ili veci budzet (sa kojim mogu da kupe bolje inzenjere). eto dao sam ranije primer toyote gde bilo gde gde se takmice nemaju uspeha. eto usli su u nascar pre 10-ak godina, imaju 3 puta veci budzet nego Chevrolet i ford zajedno i opet ne mogu da osvoje titulu, prosle sedmice Chevrolet i ford su je osramotili u finalu. ali kada je rec o ulicnim autima Toyota je svetlosne godine ispred chevroleta i forda po pitanju kvaliteta mehanike i to cu ti uvek reci bez obzira koje rezultate Toyota imala na stazama.
jer ja sam zakleti amerikanac kada je rec o autima, ali vozim toyotu i hondu. to bi ti trebalo reci da ipak nisam pristrasan ...

Autor mile antena 25 Nov 2016, 20:32

Ne moze Tojota da skonta trke koje se voze samo u jednoj krivini. Amerikanci prave smece od automobila i to ti samo Lemi neces da vidis.

Autor NR 25 Nov 2016, 21:10

@NR,
da, nascar je previse jednostavan za toyotu da uradi nesto vise. videlo se u formuli 1 prava snaga toyote kada ima vise od jedne krivine.

Autor mile antena 25 Nov 2016, 21:24

Mile

Imao razlicito gledanje,ali opet neke cinjenice su cinjenice,svidjalo se to tebi ili ne.Ja razumijem tvoj Amerikanizam bolje od svih ovdje na Blogu I znam zasto je takav.Opet,to je tvoj izbor.

Autor Renault Terminator 25 Nov 2016, 22:13