Alfa Romeo Giulia Q za 50.000 evra - pitate se šta nije u redu?

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je san mnogobrojnih automobilskih entuzijasta. Najveća prepreka da dođu do ovog atraktivnog modela je visoka cena, koja iznosi preko 75.000 evra. Jedan belgijski prodavac polovnih vozila, nudi Giuliu Q po prihvatljivoj ceni, ali ima jedna caka.
Ono što vidite u galeriji je zaista Giulia Q. Pokreće je 2,9-litarski V6 motor sa dva turbopunjača maksimalne snage 375 kW (510 KS), ima pogon na zadnje točkove i manuelni menjač. U opremi ima navigacioni sistem, tempomat, automatska svetla i brisače, dvozonsku klimatizaciju, parking kameru...

Automobil je prešao samo 5.788 kilometara, a automobil je registrovan u oktobru 2016. godine. Pitate se u čemu je caka? Fotografije govore više od hiljadu reči. Jedan ne baš tako dobar vozač, uspeo je od ovog atraktivnog automobila da napravi samo "trokolicu". Giulia je od siline udarca izgubila zadnji desni točak, a snagu udarca demonstrira i savijena suspenzija. Naravno, u udesu je otpao i zadnji branik.

I, koliko košta ovaj trocikl sa neobičnom oznakom Quadrifoglio? 49.973 evra sa porezom. Nov automobil, sa sva četiri točka na sebi, u Belgiji košta 76.000 evra. Čini se, da je ovo najjeftinija Giulia Q na tržištu. Prema rečima prodavca, motor i menjač su u redu.
Izvor: Automagazin.rs
Foto: Didier.be
Taman 49k ali da je cela. Ovalo gaze u cenu C63, M3 i kasnije RS4. Vecina ce pre da kupi proverenu masinu Amg, Rs i M
S, da se bira menadžerska limuzina ili vozilo za Taxi službu , složio bi se sa tvojom tvrdnjom , ali u klasi ultimativnih sportskih limuzina , potpis Ferraria na istoj itekako ima svoju težinu...
Djordje, gledao test, i C63 i M3 brži od Giulie. šta ćemo sad. Nemaju oni tradiciju da nabijaju cfene. Kažu 3.9 sek a opno ispade na jednom videu skoro 5
Djordje
Potpis Ferrarija može samo da ti znači kraći radni vek.
Ferrari nije poznat po kvalitetu i izdržljivosti.
Mada možda nekom ko se loži na to više znači to od kvaliteta.
Jedan AMG će sahraniti nekoliko ovakvih Alfi.
@S 7:32 na Nurburgringu, sta cemo sad? :) A da ne pricam o Ferrari motoru, kardanskom vratilu od karbona, aktivnoj aerodinamici, brake by wire sistemu, najdirektnijem upravljanju itd. M3 je u poslednjoj generaciji jako daleko od onoga sto je BMW nekada predstavljao, Chevrolet Camaro i Ford Mustang su daleko bolji vozacki automobili sada (Motor Trend, Car and Driver). C63 je brz, ali na ravnom, u krivinama ne sija kao i vecina Mercedesa. Najozbiljnija konkurencija Giuliji Quadrifoglio po pitanju voznje je Cadillac ATS-V.
@P1 pa ni C-Class se nije poslavila po pitanju pouzdanosti, prema Consumer Reports najgora je u klasi
Auuuuuuuuuuuuuuu! Ispade da M, RS i Amg ne valjaju nista. AU rival Kadilak! AUUUUUU!
@Cone Ne bi bilo lose izneti i neki argument, ne samo urlati auuu kao da pricate sa detetom od 10 godina.
Prodaja će sve reći. Verujem da će biti zanemarljiva u odnosu na C63 i M3, verovatno i ispod RS4.
Pre bi izabrao gorepomenute. Naravno, nemam ništa protiv ko bi pre izabrao ovo.
Samo stavljati ovo kao da je iznad Nemaca je smešno.
Počevši od dizajna preko pouzdanosti i kvaliteta.
To što je Ferrarijev motor je samo minus. Ferrarijevi motori ne prelaze mnogo, dodju kao zamenski deo...
Možda ovaj predje nešto više.
Bio sam u garaži gde je izvadjen motor Maseratiju Kvatroporte ( motor iz F430 ), zakuco...
Treba biti hrabar za takvu kupovinu ili spreman na dodatna ulaganja. Svaka ljubav košta...
Šta mislite, zašto je Porše prodavan ?
Nisam fan Poršea ali za Ferrari je izmislio kvalitet i pouzdanost.
A poredjenje u tom smislu sa Mercedesom je smešno.
Ne treba trošiti reči.
Priče da Merc ne voli krivine itd su takodje smešne.
Ali dobro, treba pokušati hvatati se za nešto.
Vremena na stazi na putu malo znače jer niti je put staza niti su vozači profi trkači kao na stazi. Možda je ova Alfa super, ali samo kada je pogledam, nikad je ne bi izabrao pre C63 ili M3.
Ajde da ne pominjem Merca čiji sam fan.
Da neko parkira M3 i Alfu, ne bi ni milisekunde oklevao.
Možda bi drugačije bilo kad bi probao oba. Ali eksterijer Alfe je kamen u cipeli.
Pit , ova kategorija super sedana nema apsolutno nikakvih dodirnih tačaka sa klasičnim limuzinama koje službuju kao menadžerska ili Taxi vozila , i ako se koriste intenzivnije tipa track day i sl. nebitno na proizvođača , pojedu masu novaca , čak i bez kvarova , samo redovno održavanje s tim da ne postoji ni jedan super sedan imun na kvarove.
A vezano za tradiciju i Alfu, što S trabunja , je smješno , jer dok je Alfa pravila ultimativne sportske strojeve , neki su još kuburili sa zvajtaktima i trokolicama...
A kroz dosad prikazano , ova se Alfa pred nikim se ne mora sakrivati čak naprotiv...
Djordje
Šta misliš zašto je AMG najprodavaniji ?
Pa zato što možeš da ga voziš svaki dan, komforan, brz, kvalitetan, pouzdan, izdržljiv.
Svaka čast ovoj Alfi, ko doživljava tako kako si opisao, kao vikend auto i sl, ko što je Ferrari, ok.
Ko hoće auto da vozi i koristi, pritom ne razmišljajući kad će da mu crkne motor i sl, uzeće AMG, kao što većina i uzima.
Nemam ništa protiv ove Alfe, svaka čast na performansama, ali ekaterijer je tužan, izgleda kao da je cenovnog ranga Fiata Tipo...
Čak i da može da parira Nemcima po pitanju kvaliteta i pouzdanosti, eksterijer je za jedno veliko X što se mene tiče.
Naravno, ovo je samo moje mišljenje, nekom se svidja i nemam ništa protiv.
Ali postavljati stvari kao da su obrnute uloge je smešno.
Pa nisu Nemci marginalci spram ove Alfe već obrnuto, na tržištu.
A to nije zato što je Alfa superiorna pa ljudi u inat kupujuju inferiorne krševe Nemce...
C63 je visoko kvalitetan proizvod, auto koji opravdava cenu počevši od izgleda pa na dalje. Dovoljan je samo pogled na njega i na ovo i razlika je jasna... Ovo izgleda kao polufabrikat, moguće da je odličan po svim ostalim parametrima ali izgleda tužno.
Na šta spade Alfa, kada bi izgledala kao Insignija, može da mašta samo...
Italijanska "duša" i šarm, izgleda ko oni sedani za jeftina tržišta.
Pit, AMG je najprodavaniji zato što samo još Actros nema verziju istog , ali to je sasvim nekakva druga priča...
Super sedani nikad nisu bili , niti će ikad biti "normalna" vozila , konzumacija istih je usko povezana sa enormnim troškovima , nevezano da li je to Mercedes ,BMW ili Alfa.
S,
Alfa Romeo ima daleko dužu tradiciju nego li BMW i Audi, tu su negde s Mercedesom. Možda najviše inovacija na polju automobilizma je došlo od Italijana naročito Lancie ali i od Alfa Romeo.
Alfa Romeo je pravio V16 kada Audi nije ni postojao! Kada je BMW pravio Isetu ALfa je pravila zverine. Tako da što se tradicije i imidža tiče, Alfa je ispred Nemaca.
Dalje, dizajnerski je za 2 klase iznad. C klasa zbijena kao cipelica, totalno neproporcionalna. A4 zastareo čim se pojavio. Serija 3 jedina OK ali Guilia deluje modernije i svežije. Enterijer takođe minimalistički i moderan, 3 i A4 su zastareli po tom pitanju. Zadnja vuča (Audi automatski otpada) motorizacija od Ferrarija. Svi znamo šta je Ferrari, bio i ostao #1 u auto sportu i onom glavnom - F1
http://alfa-klub.com/wp-content/uploads/2016/06/Alfa-Romeo-Giulia-Audi-A4-Heckansicht-fotoshowBig-b3471d56-954905.jpg
http://alfa-klub.com/wp-content/uploads/2016/06/Alfa-Romeo-Giulia-Audi-A4-Frontansicht-fotoshowBig-d444b8f7-954910.jpg
https://i.ytimg.com/vi/DBne_CS8YAQ/maxresdefault.jpg
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/alfa-v-merc-web-264.jpg?itok=dzLKTuR7
Poz
Djordje
Nova E63 je supersedan. 3 sek do 100kmh , 10 sek do 200kmh.
Nek prave i drugi ako mogu da prodaju.
Raziel
Od Mercedesa nema, niko. :)
Sve nedoumice će rešiti prodaja. Porše je škola za Ferrari. Ferrari je auto za piće. Trkač je slab. Porše ih uvek tuče i to sa slabijim i težim automobilima, koji su još pride za svaki dan, pouzdani, ne traju za jednokratnu upotrebu. Ja nisam fan Poršea, ali upućeni će ti uvek reći Porše a na Ferrari odmahnuti rukom, pogotovo trkači.
Ferrari je naj za neupućene, koji gledaju postere itd.
Nekad bio lep, više nema tu lepotu. A šiju ga Meklaren, Porše...
Inače najprodavaniji AMG je C63.
Kao što rekoh, otrežnjenje će biti rezultat na tržištu.
E63 je nesporno super sedan i možda sad najbliže vrhu ali realno , šta G klasa ima sa ovom filozofijom tj.kao performance model?!
Kao terenac vrhunski , ali ubacivanje vrhunskog motora u nešto što leži na krutim osovinama nikako ne može dati performance model...
Tako da je moja opaska da samo Actros nema AMG verziju sasvim na mjestu.
Što se tiče Ferraria , nema tu spora o kakvom je imenu u auto industriji riječ , jer uz Porsche su pisali istoriju vrhunskog automobilizma , normalno sa takvim svojim naslijeđem to dobrano i naplate.
Isto tako za spominjanu pouzdanost , takođe jako relativna stvar , pa tako imaš masu M-ova okrenutih letećih , lično znam vlasnika , sada C63S w205 , kojemu se prethodni C63 w204 motor razletio (klip probio blok) takođe se znam sa vlasnikom Audia S5 kome se dva puta mjenjač razleto u paramparčad , sad vozi novog M4...
Ja samo kažem da je ova Đulka potpuno ravnopravan u klasi super sedana , ma ko šta o njoj mislio...
Djordje
G klasa je terenac. Nije za trkačku stazu.
AMG omogućuje ubrzanja i zvuk.
Kao i onaj GL63, opet možeš da povučeš šleper, ideš po terenu, asfaltu, potežeš, u gradu da voziš itd.
Imaš kupe djipove ako hoćeš dinamičnu vožnju.
Ja kada bi uzimao G klasu, samo AMG...
Haha, a što se prodaju onda ? :)
Ti neke stvari ne voliš ali ne znači da i drugi tako misle.
G AMG je brutalan.
P1
Ferrari je institucija. :) 15 titula u F1 daleko ispred svih.
A da li je pozeraj prosudi sam. "Dere" sve konkurente:
http://www.zeperfs.com/en/duel2979-3057.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel2979-3292.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel2979-4576.htm
488 je impresivan uživo. Video sam u salonu u DE. Huracan i 650s ne ostavljaju neki utisak kao on, 911 da ne pominjem...
Poz
Pit , prodaje se zato što je AMG ;)
Ja G klasu obožavam ali u AMG verziji je to prilično besmislen automobil (sem onog na kvadrat) a vrhunac besmisla je G65AMG , čemu to služi?
Terenska svojstva pogoršana , sportski automobil ni u ludilu ne može biti , čak ni pobornici nekog klasičnog luksuza i udobnosti u G klasi to neće naći (sem ultra finih i skupih materijala)
G klasa je vrhunski terenac i svaki apgrejd mogu podnijeti u smijeru poboljšanja još boljih terenskih svojstava , tako da jedan moderan šestocilindrični dizel motor tom automobilu savršeno odgovara ili eventualno nekakav standardni V8 benzinac.
@P1 Ferrari 488 GTB je brzi od McLarena 650S, a na nekim stazama i od 675LT(Britanski 'evo' mi je izvor, ne lupam na pamet). Porsche 911 jeste imresivan auto, ali u poredjenju sa McLarenom 650S/675LT i Ferrarijem 488 GTB je ipak za stepenicu nize.
Djordje
Tom logikom, čemu ova Alfa.
Izgubila udobnost, komfor za svaki dan itd.
Da je besmislen, ne bi se prodavao, kratko i jasno.
G klasa je težak auto, dizel ne može da pruži ubrzanja kao AMG, niti zvuk.
65 AMG je najbolji mogući motor za pretešku G klasu.
Ova Alfa i G klasa ne mogu u isti kontekst nikako.
Alfa je izgubila udobnost i komfor za svaki dan ali je postala najbrži sedan na svijetu , brža od mnogih pravih SS automobila.
Koji su benifiti , sem društvenog statusa , G klase sa jednim V12 biturbo motorom-nikakve , terenske osobine lošije , performanse u odnosu na snagu ništa specijalno o hororu tolike snage na krutim osovinama sa aerodinamikom kontejnera je suvišno pričati.
Taj auto ima kupce zato što ima ime , koje donosi prestiž a posebno te "performance" verzije a ne zato šta taj G65 može pružiti , jer to što pruža je u najmanju ruku prosječno...
Djordje
Najbrži sedan na svetu ?
Komedija.
Beše neki snimak gde ova Alfa ubrzava do 100 otprilike kao G AMG...
U svakom slučaju svako ima pravo da misli šta misli.
I meni je besmisleno da Ferrari koji je bio sinonim za lepe automobile pravi kvazimoda ali eto i to neko kupuje... Pozadi su ogavni aktuelni modeli, ali ime kompenzuje valjda pa se ljudi oduševljavaju.
Pit , tebi i S-u je očigledno ubrzanje od 0 do 100 jedino mjerilo sportskog automobila...
P1 je prodaja merilo. On tako rangira ko je dobar a ko nije. Bio sam sokiran Alfista izjavom, zato nisam mogao agrumente da iznesem. Ne baratam statistikom kao pekec(K)
Raziel, Alfa i enterijer, pa A4 ga ima kao da je iz 2025 godine.. hahaj oni imaju quattro i prednju, aznaš li koliko oni prodaju tih vozila sa najboljim pogonom na svetu? I prednjoj šta fali, vozio sam A6, bolje drži krivinu nego i E klasa i serija 5. kao po šinama, Audi je poznat po tome. Samo vidiš šta je audi radio RS4 90ih a pogledaj Alfu . haha