Audi i BMW opet ratuju: Pogledajte kako su se obračunali u Tunisu

Rivalstvo Audija i BMW-a traje deset i više godina, a sada su se obračunali i na severu Afrike.
Nakon što su uspeli da zavade američke poklonike sada se ista receptura ponavlja i na severu Afrike. Naravno duhovitost je na prvom mestu i ništa se ne uzima za zlo. Ovde je prvi krenuo BMW, odnosno njegov distributer Ben Jemâa Motors, koji je nedaleko od Audijevog salona postavio reklamu s natpisom "Nikad nije kasno da se predomislite".
Na odgovor Audija nije trebalo dugo da se čeka. U blizini je osvanula reklama distributera celokupne VW grupe na kojoj je u natpis ubačen logo Audija, a bukvalan prevod je: "Looool, Mi ne menjamo marku koja pobeđuje".
U očekivanju novog nastavka reći ćemo da je BMW prošle godine prodao gotovo 2,1 miliona vozila, dok je Audi uspeo da proda nepunih 1,9 miliona. A najbolji premium brend je bio Mercedes sa 2,3 miliona.
Izvor: Index.hr